Gå til innhold

Jeg trenger hjelp...


snevit har 3 jenter og en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne lage en hjemmeside om familien min, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det å hvor mye d koster....Kan noen hjelpe meg..

 

Hilsen en 4 barnsmor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal lage en piczo hjemmeside så koster ikke det noen ting =)

 

Jeg skjønte ikke noe til å begynne med men lærte litt etterhvert å begynner vel å bli ganske dreven ;)

 

Her er min og min datter sin hvis du vil se

 

www.aak-amaliegullet.piczo.com

www.snuppelure74.piczo.com

 

her har jeg også noen hentesider hvor du kan hente masse stasj til hjemmesiden din =)

 

www.stasjstasj.piczo.com

www.stasjstasj2.piczo.com

www.stasjstasj-jul.piczo.com

 

bare å spørre hvis du trenger hjelp til å sette igang =)

Skrevet

Gratis på www.piczo.com

Her legger du bare til tekst og legger inn bildene med en gang.. Veldig enkelt visst du ikke kan html koder og sånt. Men mye reklame på sidene da.

 

Jeg bruker frontpage, men da laster jeg dette opp til en server etterpå..

 

Du kan få gratis plass på www.home.no (denne er treeeg av og til) og www.start.no. Disse har også hjemmeside "lager"? Har ikke brukt disse men de skal ikke være så vanskelig de heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...