snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Jeg vil gjerne lage en hjemmeside om familien min, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det å hvor mye d koster....Kan noen hjelpe meg.. Hilsen en 4 barnsmor
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Hvis du skal lage en piczo hjemmeside så koster ikke det noen ting =) Jeg skjønte ikke noe til å begynne med men lærte litt etterhvert å begynner vel å bli ganske dreven Her er min og min datter sin hvis du vil se www.aak-amaliegullet.piczo.com www.snuppelure74.piczo.com her har jeg også noen hentesider hvor du kan hente masse stasj til hjemmesiden din =) www.stasjstasj.piczo.com www.stasjstasj2.piczo.com www.stasjstasj-jul.piczo.com bare å spørre hvis du trenger hjelp til å sette igang =)
Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Gratis på www.piczo.com Her legger du bare til tekst og legger inn bildene med en gang.. Veldig enkelt visst du ikke kan html koder og sånt. Men mye reklame på sidene da. Jeg bruker frontpage, men da laster jeg dette opp til en server etterpå.. Du kan få gratis plass på www.home.no (denne er treeeg av og til) og www.start.no. Disse har også hjemmeside "lager"? Har ikke brukt disse men de skal ikke være så vanskelig de heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå