Gå til innhold

har dere sikret stikkontaktene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal gjøre det nå som snuppa blir mer og mer mobil,og jeg må visst bo i stikkontakthimmelen eller nå, er jo stikkontakter over alt her. Hvor får man kjøpt slike da, og er de enkle å montere? Billige? Fungerer de?

Videoannonse
Annonse
Gjest -lilly-
Skrevet

Hei! Vi har kjøpt slike til å bare stikke rett i kontakten. Kjøpte de på Mega. De selges overalt. En pakke med 8-10 stk i.

Skrevet

å er det så enkelt ja :) Tusen takk :) Må se om jeg finner slike :)

Skrevet

Vi kkjøpte sånne på ikea.. En pose til 5-10 kroner!

Skrevet

hvis huset er nytt, eller nyoppysset, så er det påbudt med barnesikring i stikkontaken, bør kanskje kjekke opp dette før du sikrer alle ;o)

Skrevet

Ja, her er alle kontaktene sikret. Jeg kjøpte de plast duppedittene på Babyshop:) Mener det kostet 49,50 for en pose.

Skrevet

her trenger jeg ikke sånt.. dem er sikra fra levarandøren.. slik er det med nye hus.. så greit..

Skrevet

Har ikke gjort det enda men ettersom snuppa har begynt å krype i ferien bør det vel kjøpes inn nå ja.

Skal prøve å huske neste gang det er Ikea tur.

Skrevet

jepp!

gjorde det da når snuppa begynte å ale seg litt.....

kjøpte våres på biltema tror jeg....

kjempe enkelt, bare å stikke de rett inn... ;o)

Skrevet

Ja, snuppa er bare seks maaneder, men stikk kontaktene har vaert sikret siden vi flyttet inn i huset da gutten var to aar=)

Skrevet

Sønnen min fant ikkje stikkontaktene spennende i det heile tatt før vi satte inn di plastdingsene.å han plukka dei lett ut,så vi måtte faktisk berre ta vekk da var dei ikkje spennande lenger....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...