Gå til innhold

April: "buss" eller "side by side"?


hege_d

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en søskenvogn til mine (det blir 18 måneder imellom dem). Har fått tilbudt en av dem med setene etter hverandre, men kan jo se at de andre, hvor barna er ved siden av hverandre er mere alminnelig. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

buss er kanskje mer praktisk når den lille skal sove og den store ikke skal sove..kanskje det blir plukking og slåing? Vet ikke, har ikke erfaring selv, bare tanker som slo meg nå.. Side ved side er jo mer praktisk i bil, kanskje.? Får du den "buss" baki bilen? Og så blir de jo bedre kjent i side ved side..på sikt.. off, nei det var vanskelig det der.. :s

Håper noen andre har bedre svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen vår har "side by side" til tvillingene sine, og er veldig fornøyd med den. Den eneste ulempen er at vogna er såpass brei at den ikke går forbi kassene i enkelte matbutikker.

 

Enig med Aprilbaby, dette har de nok peiling på på tvillingdebatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen erfaring, men je gså for meg at buss-varianten ville være litt vanskelig å manøvrere opp og ned feks fortauskanter? må jo bli veldig fremtung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit med side om side dersom man bare skal bruke det til turgåing, men skal du f.eks med buss eller tog eller i butikker eller gjennom veisperringer på sykkelstiene, har du et problem. Har selv denne, men skulle jeg valgt om igjen hadde jeg nok valgt buss varianten. Mye lettere å komme seg frem med. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...