solstjernen - seksbarns mor Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Er dere like aktive med hobbyene deres nå på sommeren? Hører at det er en del som tar ferie når det er så varmt. Men selv har eg hatt med meg strikketøyet på stranden og fått gjort en del gjennom hele sommeren. Har selvfølgelig hatt noen dager der eg ikke har orket å strikke for me har gjort så mye annet gjennom dagen. Da har eg tatt en velfortjent fri dag. Skal få oppdatert hjemmesiden og bloggen så kan dere se hva eg har produsert gjennom sommeren. Det er litt.
Gjest mphs Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Når vi var i syden heklet jeg blomster i mange farger som jeg kan feste på div.plagg. Og etter at vi kom hjem har jeg strikket ett sjal som jeg skal gi moren min, strikket 4 luer til vinteren(gitt bort en allerede) og så er jeg kommet halveis med en hel ulldres i askeladden merinoull som lille skal ha til vinteren.
Lumsk Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Alt håndarbeide går litt i rykk og napp her hos meg, men nå har jeg ikke noe valg lengere. Jeg har termin i slutten av september og ble plutselig overveldet av at det var så kort tid igjen så nå stikkes det babyteppe i merinoull, broderes vognteppe og så er det 5 bleiebukser som må være ferdige før puddingen kommer. I tillegg har jeg et par andre prosjekt jeg ikke er ferdig med, men de får bare vente. Det er så mye jeg har lyst til å lage, men tiden strekker ikke helt til.
lifa og Eline Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Ja, må ha ett eller annet å holde på med da også. Har strikket gensr i 6 farger til Eline ( 6 mnd) men strikket str.1-1,5 år. Hadde jeg hvist at det gikk så fort å få den ferdi skulle jeg ha strikket str. 1/2-1 i stede. Nå hekler jeg rundt en jakke jeg har strikket til henne. desuten har min mor strikket genser, bukse og lue , type skigenser men i babyull. Hun giddr ikke å montere det er det jeg som gjør desuten er det kalffer på lua det blir pirk samme med vottene så jeg har litt og rusle med utover i august. har tenkt å hekle meg ett sjal i bestemorsruter (til meg selv) må bruke opp litt av alt restegarnet jeg har liggende. Så blir det muligens litt dukketøy til babyborn. Har tidligere heklet og strikket tøy til den og solgt på den forrige arbeidsplassen min. Har også planer om å sy en lett bukse med bluse til Elin enår vi skal til syden i november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå