Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Hva skal man svare, skal man bare gjenta det man sier eller?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Små barn sier ofte "hæ" når de ikke forstår hva du mener. Det trenger ikke bety at de ikke hører. Min sønn på snart 2 år sier også mye "hæ" for tiden, og da prøver jeg å forklare og vise hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Sønnen til venninna mi gjorde også det,etter noen år fant de ut at han hørte dårlig og måtte få satt inn et dren. Ikke sikkert det er tilfelle hos dere,men bare ha det i bakhodet:=)
Leetha Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 min sier også hæ, tror det er en vane her jeg. tror ikke han hører dårlig for han får med seg det meste feks svake toglyder langt unna eller jeg har stått i et annet rom og sakt lavt navnet hans, spurt lavt med ryggen til om han vil ha......det og det, og da kommer han med en gang og sier ja, osv.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 tror det har med alderen,jeg .. alle hos oss har gjort det
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Barnet sier "hæ" for å lære seg det du sier. Det har med språktrening å gjøre. Han/hun forsøker å memorisere det du sier. Jeg gjentar et par ganger, tredje gangen svarer jeg ikke og da repeterer han som regel det jeg nettopp har sagt (eller gir en bekreftelse på at han forstod hva jeg sa) Fortsett å svar han/henne -da hjelper du han/henne til å utvikle språket sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå