Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen! Når bruker dere legge småtrolla deres? Altså, for natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom halv sju og sju. Da er det deilig med voksentid:-)

Skrevet

Klokka blir som regel 8 halv 9. Jenta mi er 9mnd.Sover til 8 halv ni neste dag.

Skrevet

Snuppa er 6 mnd. og legges mellom halv 7 og 7... sover til rundt 8-9 neste dag...

Skrevet

Gullet er 7 mnd. og legges mellom halv 8 og 8. Før sov han til 8-9, men nå har han endret helt på rutinen etter at 2 tenner dukket opp så nå skal han opp i halv 6-6 tiden. Håper jeg kan få endret litt på det, for jeg er super trøtt så tidlig.

Skrevet

Gutten min er én måned og jeg har akkurat fått han til å sovne nå...

Skrevet

3 mnd, og har i dag for første gang prøvd å legge han tidligere enn vi legger oss, og det går overraskende bra,:-)

la seg halv til tiden og sover søtt.

Skrevet

Trodde jeg.. Våkna igjen.. Sukk..

Skrevet

Vi legger jenta vår mellom kl 18 -19. Da er hun sååå trøtt!!

Det har vi gjort fra hun var 1,5 mnd. Nå er hun 3,5 mnd.

Skrevet

Gutten min legger seg for natten klokken seks..da er han stuup trøtt. Tar morgen i sju tiden=)

Skrevet

Eline legges rundt kl. 19.30-20.00.

Natten hennes varer rundt 11,5-13.00 timer inkludert 2 nattmåltider.

Skrevet

Klokken 19 stort sett - hvis ikke det er noe spesielt og vi er besøk e.l.

Skrevet

20 00 - 20 15, åtte mnd, sover til sju halv åtte neste morgen. Bortsett fra i dag, da våkna ho første gang klokka fem ;)

Skrevet

Mellom 18.00 og 19.00. sover til ca 06.00. han er snart 6 mnd,

Skrevet

Tassen er 6 mnd og legges mellom 19 og 19.30. Sover til mellom 06-07.

Skrevet

7mnd og legger seg kl 7 vanligvis. Prøver å få flyttet leggingen litt, for han vil opp i 6 tiden, og da er ikke jeg menneske enda.....:)

Skrevet

Hei!

Gutten vår på snart 2 mnd legger seg kl 19.00 og sover da som regel til kl 02.30, får pupp og sovner igjen. Så våkner han i 06-07-tiden og får en ny dose pupp - og så sover vi til rundt halv ti...

Dette skjer NESTEN hver natt, men han er fortsatt så liten at vi ikke er har et helt fast mønster enda. Men jeg er ganske fornøyd...!

Var supert å få han til å sove kl 19 på kvelden, han er i bedre humør på dagen og vi får voksenkveld.

win-win situation ;-)

Skrevet

Her legger pjokken seg mellom 18.10 og 18.30. Spiser kveldsen sin ca kl 18.00, og når han er ferdig med den, er han helt klar for senga. (Står jo opp i 5.00-6.00 tiden da, så da blir det ganske passe ;)

Men det passer oss godt - da får vi voksne og litt kveld :o)

Skrevet

Lillegutt ( 5mnd) legger seg 20.30, sover til 5-5.30, får mat, og sover igjen til sånn 7.30...da er det opp.!!

Skrevet

den er vel mellom 8 -9 som regel og da sover hun til 8-9 neste dag, hun er 10mnd=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...