Gå til innhold

Mensmurringer, menssmerter og muligens modning?


Murmeline

Anbefalte innlegg

Hei

Har menssmerter/verk hver dag, har hatt det i et par uker. Er det mange som har det sånn, og evt helt frem til fødsel? Skal det være ekstreme menssmerter for at det kan være indikasjon på modning, eller kan det være nok med litt småvondt og verking?

 

(Vet at jeg ikke har åpning forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på mandag har jeg hatt menssmerter i 3 uker, men jeg hadde termin den 9.8 da. høres lenge ut hvis du skal gå sånn til langt uti oktober syns jeg.. har også lurt litt på om dette har modnet meg eller gitt meg åpning, har ikke fått det sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei augustbaby

Med menssmerter, mener du SKIKKELIGE smerter sånn at du tar paracet, ligger i fosterstilling eller bruker varmeflaske for å lindre, eller er det mer sånn "verking i eggstokkene" som jeg kaller det?

 

Mase mase.... , beklager, men er litt nysgjerrig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har også hatt det de siste tre ukene, og fant ut på tirsdag at jeg er ganske så moden. Tror det er derfor det har gjort vondt, har kjent en del stikking også, akkurat som hodet presser og tøyer i åpningen.

Det har ikke vært kjempevondt, men småvondt i eggstokkene liksom.

Synes jo det er tidlig at du opplever dette allerede nå, men hva vet jeg.

Ville kanskje sjekket med jm hvis jeg var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg begynte med stikninger (kraftige/ vonde) og menssmerter rundt uke 33-34 tror jeg. Da jeg tok det opp med JM sa hun at det var fint tegn på modning og helt normalt, jeg har hatt murringer noen ganger og kjempevondt andre ganger, slik at jeg måtte krøke meg sammen eller legge meg ned. Nå er jeg 37+6 og har fortsatt vondt. Mye press, stikninger og menssmerter fortsatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjent det jeg og siden ca uke 36. og det har blitt mere ettersom ukene har gått. er nå i uke 38.5. men veldig fødeklar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...