Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Kom over denne på nettavisen tidligere i uken, her står det litt om hvilke problemer man kan møte når man prøver å forsikre våre premature småtroll. http://www.nettavisen.no/innenriks/article705715.ece I en av linkene i artikkelen står det litt om hvilke selskaper som kjører etter hvilke retningslinjer.
Karomamma Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Takk for tipset! Det var veldig nyttig lesing. Spesielt siden Gjensidige nettopp har gitt oss beskjed om at man kan søke fra 2 år (og ikke kun fra skolealder som det står i artikkelen).
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Merkelig at If ikke forsikrer premature under 1000g.Jeg har forsikret barnet mitt i If og hun veide 830g.Det var ingen problem i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Har også fullverdig forsikring i IF. Men lille tulla var litt over 1500 gram, så det kan kanskje vært til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Hvor gammelt var barnet ditt når du forsikret henne, og hva slags forsikring har du fått til henne? Jeg har også fått avslag i If på sykdomsforsikring til tulla mi, men fikk ulykkesforsikring. Hun var under 1 kg da hun ble født. Fikk beskjed om at ingen under 1 kg får sykdomsforsikring før tidligst v/ 7 år der i gården. Hvis barnet var mellom 1 og 2 kg, kunne man søke fra 2 år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå