Gå til innhold

Forsikring av premature barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne på nettavisen tidligere i uken, her står det litt om hvilke problemer man kan møte når man prøver å forsikre våre premature småtroll.

http://www.nettavisen.no/innenriks/article705715.ece

I en av linkene i artikkelen står det litt om hvilke selskaper som kjører etter hvilke retningslinjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Det var veldig nyttig lesing.

Spesielt siden Gjensidige nettopp har gitt oss beskjed om at man kan søke fra 2 år (og ikke kun fra skolealder som det står i artikkelen).

Skrevet

Merkelig at If ikke forsikrer premature under 1000g.Jeg har forsikret barnet mitt i If og hun veide 830g.Det var ingen problem i det hele tatt.

Skrevet

Har også fullverdig forsikring i IF. Men lille tulla var litt over 1500 gram, så det kan kanskje vært til hjelp.

Skrevet

Hvor gammelt var barnet ditt når du forsikret henne, og hva slags forsikring har du fått til henne?

Jeg har også fått avslag i If på sykdomsforsikring til tulla mi, men fikk ulykkesforsikring. Hun var under 1 kg da hun ble født. Fikk beskjed om at ingen under 1 kg får sykdomsforsikring før tidligst v/ 7 år der i gården. Hvis barnet var mellom 1 og 2 kg, kunne man søke fra 2 år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...