Gå til innhold

skal så lite til før man blir bekymret!


**synne**

Anbefalte innlegg

HAr ikke bekymret meg så mye til nå, men da jeg så en tynntynntynn stripe ferskt blod på papiret for litt siden -ja, tror dere ikke at nå sitter hjertet i halsen.. Gikk plutselig opp for meg at jeg er gravid..og håper ikke det er tegn på noe negativt. Vet mange blør gjennom svangerskapet og at ingenting er i veien, men fy så skummelt det er likevel!! Sist jeg var gravid hadde jeg en liten blødning ca på denne tiden, men det var "gammelt" blod -hvis dere skjønner.. uff.. liker ikke å være gravid. HAdde et vanskelig svangerskap sist -psykisk.. Var på 7 UL pga av manglende blodåre i navlestrengen. Var fare for mange sykdommer hos baby, men hun var heldigvis frisk som en fisk.. Man får mange tanker når man går gjennom noe slikt.. Huff.. nei, ble ikke noe gøy dette..snakkes senere.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sjønner eg godt. Er gravid for fjerde gang og barn nr 3 ble født uten endetarmsopning, har term 7 apr, og tenker alt nå mye på hva det er denne gangen..... ultralyd vil ikke ta bort tankene helt heller, for det ble ikke oppdaget noe på noen av de 2 ultralydene eg var på..... Kom som et sjokk ca 2 timer etter fødsel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme opplevelsen som deg i går, det kom litt blod på papiret. Det var en grusom opplevelse! Det var heldigvis ikke mye og nå er det ikke kommet noe mer og jeg føler meg like kvalm og rar som jeg har gjort hele tiden. Så mantraet mitt har blitt "det er helt normalt, det er helt normalt, det er helt normalt". Det er det jo så vidt jeg har skjønt også, men enig med deg at det var en veldig skummel opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har heldigvis ikke komt noe mer, og jeg er om ikke kvalm, så veldig uggen... Stuptrøtt og vil bare grave meg ned i køyen.. hehe.. men det går jo ikke med en ettåring løpende rundt her.. Og i morgen begynner skolen igjen! Skrekk og gru! Angrer sånn på at jeg har meldt meg opp!! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...