Gå til innhold

cola og babyen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har gassa meg skikkelig i ettermiddag med cola og film,men etter at jeg har drokki et par glass cola ble ungen helt vill og jeg fikk moderate magesmerter..det er en uke igjen til termin og lurte på om det var vanlig å få vondt av å drikke cola eller om det kunne være noe på gang?(Har lov til å håpe)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har drukket cola så det suser etter hele svangerskapet, og har ikke merket noe. så mye mulig at bebien din fikk et lite kikk og vil ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja begynner nesten å lure her nå..har smerter i ryggen som kommer og går og magen r så hard og følr meg ikke helt bra,men men er vel bare syken som leker med meg vel..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det. Grunnen til at man skal være forsiktig med koffein er jo at fo rmye kan føre til for tidlig fødsel...

 

Kan jo være luft også, da? Men lev i håpet! YEH! *krysser litt fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..smerter som kommer i ryggen også er vel et tegn på at ting er på gang..? Heldiggris ;)! Du får pakke klart og holde oss oppdatert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke mer enn 9dager til termin da..så det er ikke fare for for tidlig fødsel her..

jeg vil ikke begynne tenke på at ting kan være på gang..Blir bare skuffa hvis det ikke er noe..hehe..litt klar for at han skal komme nå kan du si..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke noe mer inatt nei..hadde og har smårier i ryggen,men ikke noe sånne store enda så vi får se hva som skjer..kanskje drikke litt mer cola og håpe på at det setter fart på lillegutt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...