Gå til innhold

7.oktober eller andre..- ang fysio


Murmeline

Anbefalte innlegg

Hei

Husker at du kan endel om trening og kropp, så spør deg.. Hvordan går det med bekkenet? Hva gjør du hos fysio? Min fysio har nemlig gitt meg opp litt, og kan ikke trene noe lenger pga vonde kynnere, så trenger litt påfyll til hva fysio kan bidra med:)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei ;)

 

Bekkenet mitt har blitt MYE verre den siste uka.. men jeg går fortsatt til fysio.. det hun gjør er rett og slett å knuse musklene mine slik at de ikke kramper seg liksom.. musklene kompamserer vet du når du har vondt og slik..da strammer de seg ekstra også får vi ekstra plager av det i tilleg til bekken smertene..

I tilleg til dette så svømmer jeg stort sett hver dag og jeg merker at hvisk jeg IKKE svømmer en dag er jeg mye verre .. så heøgefri er det slutt på nå for min del.. nå blir det svømming hver dag ;)

 

Uff da,det er ikke morro å ikke kunne trene pga kynnere,men har du hørt med legen om du kan svømme eller rett og slett gå i vann ? Det hjelper det og.. jeg får ikke trene noe annet enn vann lenger jeg heller.. æsj.. men sånn er det ..

 

Ang fysio så er det bare å fortsette der.. som fysioterapauten min sier .. jeg akn ikke at bort bekkenløsninga di,men jeg kan lindre de værste muskel plagene dine.. Så jeg fortsette i hverfall der,,, 2 ganger pr uke.. Men det er massasjen og knainga (som gjør drit vondt ) som hjelper tros jeg og svømminga.. så vi bruker ikke tiden hos fysio på trening,da jeg kan gjøre dette selv.. bekken løft etc ( som jeg nesten ikke klarer lenger ) og svømming da..

Fysio sa til meg at hadde jeg ikke blitt sykemeldt og kommet da jeg kom og trent hadde disse smertene kommet for MANGE mnd siden og at jeg antagelig hadde vært på krykker nå.. så litt trøst er jo det . he he

en annen ting er at hvis man er plaget under graviditeten slipper vi det antagelig etterpå.. fordi vi har tatt det med ro pga smerter allerede nå.. Trøste trøste trøste;)

 

Hår dette hjalp litt????

ikke morro å ha det sånn -.. men du .. det er jo ikke SÅÅ lenge igjen nå.. ;) Trøste klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og buhuuuu:)

Blir helt satt ut av sympati vet du...

Ok, da skal jeg ikke gi opp fysio, men tvert i mot. 2gg pr uke er sikkert fint. Kynnerne er så pyton at jeg ikke orker å gjøre noen ting. Bære en pose med mat eller gå opp til soverommet er nok til å irritere magen for å si det sånn. Så blir jo så støl i mage og rygg da, siden jeg knapt får brukt disse musklene. Sutre...

 

Jeg vil så gjerne; svømme, hoppe og sprette, løpe maraton (hater å løpe) gjøre det fint her hjemme osv. Flyr snart på veggen, hehe. Får ta det igjen når frøkna kommer ut, håper jeg kommer meg fort igjen, for elsker jo å gå tur.

 

Takk for oppmuntringen:) Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei igjen ;)

 

Finnes det varmtvannsbasseng i nærheten av der du bor? Jeg lover deg en ting.. når du er i vann ,om det så bare er for å slappe av så kjenner du ikke kynnerne ..så det å være i vann er utrolig deilig;)Kanskje du kjenner noen med badekar?

svømmehall?

Verdt å prøve.. man blir jo helt vektløs i vann-kjempe deilig;)

 

Håper formen er litt bedre i dag ?

 

Klem klem og ha en fin dag;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Blir flau når jeg leser sutringen min over her... Formen er litt bedre i dag, ikke så sliten, og det hjelper jo på humøret:) Bruker badekar masse, ville helst bodd oppi det, bekkenet blir bra, og kynnerne blir litt bedre.

 

Skal til fysio i morgen, gleder meg:)

Takk for omtanken, ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen ;)

Ikke no å være flau over det .. jeg har lagt inn innlegg her som er MYE mer sutrete enn det du skrev for å si det sånn.. Så slapp helt av ;)

 

Klem ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...