kokko Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Sitter nå her og egentlig venter på tante rød ( den siste håper jeg), skulle vel vært her nå.. sluttet på p pillene for litt over 1 mnd siden. Skal gifte meg til helgen og har jo lyst til å nyte litt alkohol til maten. Vi har jo ikke gått inn for å bli gravide eller for å ikke bli gravide denne mnd. bare kost oss. Håper at alle sine tanter kan komme til meg nå og så kan de bli ferdige med besøkene for en gooood stund... og så kan jeg bli ferdige før bryllupsnatten Lykke til dere alle....
melkekua™ Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Du vet sikkert at syklusene kan blir litt rare etter p-pillebruk? Noen får lange sykluser i begynnelsen...har du gått på p-piller lenge? Håper tanta kommer rundt hjørnet da...hvis det er det du ønsker ) Er jo også en mulighet for at du er gravid...eneste måten du kan finne ut det på er å teste deg!
kokko Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2006 Jeg vet at jeg ikke helt kan stole på når tr kommer, i tillegg så tro jeg at bryllup stress påvirker den også, men jeg håper at jeg blir ferdige med den før bryllups natten eller at den kommer etter bryllupet. Har bestilt meg noen cb på nette, regner med at de kommer snart, så får jeg ta testen til uka.... og kommer tante rød så får jeg gjemme testene til neste mens periose
Gurine og gulla Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Ha vør gøy om du ble gravid da:) kan godt få min TR:) tihi.... lykke til med brylløpet da:)
Mammaaaaaa Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Sender tanta mi til deg jeg... Er nett ferdig med ho nå. Hihi
Lone35 =0) Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Håper tanta holder seg borte til etter bryllupet da, det er kanskje mest praktisk? Eller kanskje kommer hun ikke i det hele tatt? Du vet du kan bli gravid før mensen kommer tilbake. Hadde vært artig det!
kokko Skrevet 15. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2006 Nå var testene komt i posten og tante rød er fremdeles ikke komt, men ømme pupper og kvalmen er komt på besøk.... tro jeg skal ta testen neste gang jeg må på do. hvis testen er positivt så bir det kjempe morsomt, for 3 år siden på denne dagen testet jeg postitivt. og vi fikk en jente ..... gleder meg til jeg må på do.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå