Gå til innhold

Noen fra Møre og Romsdal her ??


Mayo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei lillemy

Velkommen hit! Jeg er også fra Molde, har termin 24 april. Hvor mange uker er du nå? Jeg er 8 uker på lørdagen, har kun fortalt det til mamma og noen venninner, tenkte å prøve å vente litt til. Men er igrunna ikke så nøye på det. Eneste som holder meg litt igjen, er tanken på abort og at det da kan være litt kjedelig å ta "runden" hvis ALLE vet at jeg er gravid. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det skrives for å holde tråden oppe..?? Hver gang noen skriver et innlegg i en tråd, havner den jo øverst. - hvis man ikke har noe å si, men ønsker at folk skal bli gjort oppmerksomme på tråden,- kan man vel skrive hva som helst.. - men dytter / eller dytt er vanlig å skrive, tror jeg. Har sett det andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !:) Jeg er også fra Molde...går i min 10 uke nå. Det hadde vært veldig gøy å fått kontakt med andre fra Molde. Ikke ofte jeg er her på barnimagen, bare babyverden.no

 

Er det noen som kunne tenkt seg å ha hatt kontakt på msn??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 30 år og fra Ålesund. Jeg har to jenter, 10 og 3 år:) Har termin 25 april, men har en tendens til å få litt før tiden... Første jenta kom 9 uker for tidlig ( ikke noe kjekt), og neste jenta 3 uker for tidlig (helt greit å slippe å vente lenger!)... Jeg vil gjerne være med på MSN hvis det er flere som er interressert:) Hvordan gjør vi det forresten? Legger vi bare ut mailadressa vår her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alder: 27

Bosted:sør for ålesund

Bolig: Hus

Sivilstatus: gift

Termin: 2. april

Barn fra før: Jente på 2 år

Prøvd lenge: tok ut spiralen i april

Hva sa du da du så testen bli positiv: Smilte stolt og lykkelig

Håper på gutt eller jente:spiller ingen rolle,bare babyen er frisk og sterk

Dyr:

Øyenfarge: grønn

Hårfarge: veeeldig varierende! akkurat nå mellombrun med striper i..

Høyde: 180

Utdannelse: Vgs

Yrke: hjemmeværende husmor og nyyyyter det!

Yndlingsmat: mammas kjøttkaker

Yndlingsfilm: pretty woman

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hade vore kjekt.. men trur vi skal vente til alle er over 12 uker, for da er det stort sett offesielt for alle... Så dabør vi vente noken uke til, syns ej... =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det hadde vært koslig! Jeg blir med. Molde / Ålesund annakvar gang kanskje? Går ut ifra at det blir vellykket og at vi kan ha flere treff :-) Men er enig i at vi venter noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får smøre meg tålmodighet litt til :) Har bare så veldig lyst till å møte andre likesinnede :) Annen hver gang i Molde/Ålesund høres lurt ut. Selv bor jeg i Molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne hatt et treff i midten av Oktober? Slutten av oktober? Da er vel alle passert 12 uker? :)

 

lillemy: Driver med i Molde du da?:) Bor her jeg også!=)

Legg meg til på msn da? Adressen min står lengere opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...