Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Lurer på om dere har spleiset på ting til barnet, eller om barnebidraget har dekket absolutt ALT! Jeg synes vi kan spleise på pass, vaksiner og sånne ting jeg... men hvor vanlig er det?
Ella28 Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Hei,jeg kjøpte pass selv til mine tvillingjenter da jeg tok med dem til syden-vet ikke om han får reist med dem mens de fortsatt gjelder,for han har ikke så god råd-og derfor spurte jeg ikke han en gang. Hvis faren mest sannsynlig skal reise med barnet også en gang med det samme passet,ville jeg kanskje ha spurt ham om å spleise? Det er vel strengt tatt bare større utgifter som bla. konfirmasjon som skal dekkes av begge to,men jeg har da også spurt faren om litt ekstra når det har vært mye,feks når de trenger masse klær og utstyr mot vinteren og sånt. Har ikke fått så veldig mye da....men innimellom stiller han opp:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Så lenge det er du som skal reise og han ikke skal innen kort tid hadde jeg ikke spurt. Hvis ungen trenger noen spesielle vaksiner dit du skal er det vel du som må betale for de. Skulle bare mangle. Hvis du ber om for mye ekstra i tilleg til farsbidraget og alt det andre du får som alenemor kan det hende han mener at du ikke bør dra til syden.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2006 Mente ikke vaksiner til utlandet, men f eks hjernehinne betennselse vaksinen som koster flesk Bare et eksempel på dyre ting utenom liksom...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Her kjøpte far pass, siden han skulle ha med ungen på tr. Mor er aldri i utlandet (annet en danmark;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå