Gå til innhold

8 Okto ber er du her ????


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på det,jeg også:)

 

Hei til deg,forresten! Ser at du sliter med bl du også!! Noe skikkelig dr..t!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, æsj.. ikke kult.. trodde ikke smertene kunne aksellerere så vannvittig på en uke.. merker det mest når jeg ikke har vært og svømt.. kanskje jeg bare må svømme litt hver dag da ? Har pleid å ha pause 2 ganger i uka.. hmmm får prøve det ..

du da ? Du sliter du og ? hvordan er smertene dine da ?

Jeg skal jo egentlig bare være glad for at det ikke kom før.. ( kun isijas trøbbel -ille nokm det og sykemelding fom uke 19) men dette er jo ... H'''' som du sier ..

Uff

 

 

Hvordan har du det da?humøret ?

 

 

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene varierer fra alltid litt vondt til netter med verk, gråt og dertil humør:) Har jo vært greit med ferie, har hatt endel familie rundt meg som jeg har kommandert hit og dit:) Men måtte lide meg gjennom en del Dyrepark, Legoland osv, har jo ikke så mye valg når man har barn fra før, selv om mannen min tok mesteparten..

 

Er egentlig mest redd for å slite med dette etterpå, er så klar for å trene normalt, begynne å ha timer igjen, kunne trille en skikkelig tur uten å kjenne at det gjør så inni hampen vondt! Tror ikke alle rundt oss egentlig tror helt på smertene, hvis man ikke har hatt det selv, får mange "gode råd" som :bare ta en skikkelig tur i skog og mark, yeah right!! og hvis jeg ikke kommer meg hjem igjen??

 

Ellers er formen faktisk super, masse liv, har lagt på meg helt normalt (ca 9 kg) og ligger såvidt under den røde streken på sf mål, så jm tror det blir en med normal str denne gangen (forrige var 4250g, og litt tung å få ut av kroppen:))

 

Blir kjekt å følge deg og dere oktobermammaer, spent på når vi får!!

 

Er alt i orden med deg/dere bortsett fra bekkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...