Gå til innhold

Ammemadrass??


OktoberPrins kom 20.10

Anbefalte innlegg

Ser at mange skriver om å kjøpe ammemadrass - føler meg skikkelig teit som må spørre hva det er? Kan ikke huske at det var omtalt for 5 år siden da jeg fikk forrigemann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en liten madrass, hvor madrassen går opp på sidene slik at det blir som en liten kurv (kantene er ikke så høye da!) Madrassen brukes til amming, hvis baby skal sove i foreldrenes seng, i sprinkelsenga i starten osv. Den er ganske dyr...rundt 700 tror jeg, men husker ikke helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe man bare mååååååååååååååå ha. Herregud, har ungen din overlevd uten. Hehe...

Det er en liten madrass med kanter, en liten "boks" som barnet sover i. Den forenkler nattamming og forflytting av baby hvis du har sprinkelsengen inntil sengen din, og har tatt av langsiden. Den har "nedbrettbare" sider, slik at du kommer lett til med puppen. Den er sikkert fin til samsoving, unngå krybbedød pga overoppheting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har kjøpt den, og synes den er super. Mannen hennes forsto ikke helt poenget, men hennes mening teller nå litt mer synes jeg. Hun har fått sitt 3. barn og har litt erfaring også... Jeg kommer til å skaffe meg en om kort tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, skjønner at dette har gått meg hus forbi,ja! Trodde dere mente sånn ammebananlignende pølse, tjihi!!

 

Er faktisk utrolig mye rart (og nyttig sikkert) som har kommet på markedet siden min tulle var baby.. Skal definitivt sjekke ut den madrassen, er sikkert veldig praktisk når man ammer i tåka midt på natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...