Gå til innhold

når siger magen ned??


Lilliren

Anbefalte innlegg

Har termin 30 sept (UL), men stoler mer på min egen 23 sept. Har i løpet av de siste ukene fått magen ned på låra omentrent, jordmor sa siste jeg var på kontroll (19) juli, at jeg ligger ca 3 uker før på kurven, og får ikke komme på kontroll før 23 august. Det som er verst er at babyen hikker, og det kan til tider være ganske ubehagelig!! Flere som opplever at magen siger ned, og når??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke om min har sunket ned.. synes den har vært lav hele tiden.. hodet ligger nedover og jeg og merker det veldig godt når han hikker... helt nedi skambenet liksom..hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på når dette skjer...min mage har ikke sunket så mye enda og jeg er i min 38 uke. Ellers har hodet festa seg og jeg er moden...så jeg lurer, kanskje kan magen synke over natta, *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 34, og har ikke merket a magen har sunket litt.. Mener å ha lest en plass at den er høyest i uke 35, og at den synker etter d. Men d er jo også veldig forskjellig fra persjon til persjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mage hadde begynt å synke ned sist jeg var til kontroll, 33+4. Jordmor kjente da at babyen hadde begynt å plassere seg fint ned mot bekkenet, men at hodet ikke var festet. Siden da har jeg hatt mer kynnere og menssmerter. Skal til ny kontroll i morgen, 35+4. Er spent på om hodet har festet seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...