Gå til innhold

Basafe Izisleep baby stol til bil


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener jeg har sett dem på de fleste utstyrbutikker (?), men må bare advare deg om at de er TUNGE! Det syntes i alle fall jeg... Skal visst komme som Isofix nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært kjekt.. trodde de var som isofix jeg.. he he.. det viktigste er jo at de er sikre.. men takk for svar og advarsel.. tenkte det var greit å ha den i hus når det er en mnd idjen,minst.. er jo noen uker til da ,men....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syntes ikke at det var noe særlig tungt, men skal man bære så mye på det da.. Eneste gangene vi kommer til å bære på det er nok stort sett når vi er på besøk hos noen da det er veldig kjekt med det siden du kan legge det helt ned..

Dessuten så er sikkerhet viktigere en tyngden på setet mener nå jeg værtfall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert jeg som er litt svak! :-) hehe

Lurer på om de sa det var ca 13 kilo??? Også kommer baby i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh veier det setet 13 kilo!?! Syntes ikke at det var no tungt men :o) Dessuten så er det vel gubben som kommer til å bære mest på det..hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et innlegg om dette på skravlesiden akkurat nå. Den heter "Hva slags bilsete har dere/skal dere ha til bebin?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så det innlegget.. hmm ... lurer på hav som ikek er bar med det setet.. synes det virker mest fornuftig jeg da siden man kan legge det ned .. Tror nok det blir det ,men får se nå da hva folk mener ikke er bar med det .. måtte jo spørre jeg ..he he ;) Takk jenter;)

 

JA sikkerhet er viktigst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...