♡Linda♡ Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Lurer liksom på hva som er lurt å kjøpe av klær før fødsel? hva trenger jeg? kommer sikkert til å få endel også.. men vil jo kjøpe litt selv også.. vi vet ikke om det er en han eller hun å syns det forferdelig lite klær som er i nøytrale farger... noen steder det er mer??? ble mange og rotete spm her, men håper noen har tid til å svare:)
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Dersom du vil ha ullundertøy, ullpysjamas o.l. Kan du jo kjøpe dette selv i naturfarge. Dette er jo dyre klær, og tror ikke dette er noe du får særlig av. Jeg kjøper ikke dette til andre, gidder ikke å bare gi en kjedelig ullstilongs liksom.
mamman til nyttårsbarn Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Jeg kjøper konsekvent ikke ull til babyen, dette fordi jentungen våres har "hyper sensitiv hud", atopisk eksem etc. og det værste du kan ta på babyen er da ull. Stakkars, det klær jo helt forferdelig - selv det fineste ullundertøy. Du bør kjøpe inn en god del bodyer, gjerne i 56. Det kan jo hende at du får en stor baby og da vil du ikke få brukt str 50. Uansett så er dette str som mange gjerne vil komme til å gi deg. Sokker i str 13-15 (hvite) Et nøytralt babyteppe/helseteppe Tisselaken til senga Ellers så har jo HM ganske stort utvalg da...
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Enig i at ull klør jeg. Hater å ha på meg ull selv. Men har kjøpt noe ull/silke klær på nøstebarn. Har lyst å prøve om babyen synes det er behagelig. Er veldig mange foredeler med ull om en synes det er behagelig på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå