Gå til innhold

Er det mulig....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.... at man ikke får melk i puppene når man har født?? Har ikke merket noen store forandringer på puppene mine siden jeg ble gravid... Kanskje blitt litt større men ikke mye altså! Det kommer noen ganger litt klar veske når jeg trykker på dem men da må jeg trykke ganske så hardt...:/

Har veldig små brystvorter(altså selve nippeln) i tillegg så jeg tror nok jeg kommer til å slite med å få i gang ammingen...:( Og det synes jeg hadde vært helt forferdelig! Jeg som gleder meg nesten mest til akkurat det!!

 

Det ble langt...;) Noen som har erfaringer med dette og gidder å svare??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal bekymre deg. Første gang jeg var gravid ble ikke puppene mine merkbart større før etter fødsel. To dager etter fødsel var de gigantiske og fulle av melk.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for det. En venninne av meg fikk nesten ikke større pupper, selv etter fødselen. Hun hadde allikevel masse melk og ikke noen problemer med ammingen. Hun har i utgangspunktet små pupper og det betydde heller ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melka kommer som regel på den 3 dagen etter fødselen, så jeg ville ikke ha bekymret meg for det. D er svineaktig vondt, nesten verre enn selve fødselen.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryststørrelsen og størrelse på vorte har heldigvis ikke noe å si på melkeproduksjon! Mine pupper ble ikke særlig større under svangerskap forrige gang, men jeg var reneste melkekua! Helt innihelv... vondt med melkespreng, skriver under på at det var verre enn fødselen (bare for å skremme dere stakkars førstegangsfødende enda litt til:).. Du får masse hjelp på sykehuset og "slipper ikke hjem" før du har fått dreisen på det, så det kommer nok til å gå helt bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...