Gå til innhold

ÅHHH!!!! Når kommer egentlig Emmaljunga 2007-modellene????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i juni beskjed i butikken om å vente med å kjøpe vogn til høsten, fordi jeg da kunne få 2007-modellene. I dag sa en annen som jobber i butikken at hun ikke visste når de kom, og når jeg sa at vi har termin i midten av oktober virka hun ikke helt overbevist om at de hadde kommet til da!?! Har veldig lysst på Edge Duo, men vil jo ha vogna til ungen kommer!!! Er det noen som vet noe av dette, pliiiis????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han som har butikk der jeg bor sa at i begynnelsen av november skulle de være inn tror jeg.

Skrevet

er ikke noen endringer på vogna bortsett fra at det kommer noen nye farger.. men kan ikke svare deg på når de kommer desverre..

Skrevet

Edge Duo Kombi 2007 kommer i slutten av September. Men anbefaler deg å bestille vogn allerede nå, da de produseres fortløpende ettersom bestillingene kommer inn. Det var iallefall det vi fikk beskjed om.

Skrevet

mange forskjellige svar. i vår butikk sa han at jeg kansje rakk de nye 2007 fargene, men han kunen ikek garantere det og jeg har termin 8 desember. tror det har litt med hvor man bor hen i landet og jeg.

Skrevet

500 kr dyrere er de også

Skrevet

alt dere sier er baaare tull FNIS :)

jeg kontaktet emmaljunga fabrikken i sverige for 14 dager siden ang vogn, de sa att alle svenske forhandlere har fått inn plansjer på de nye vognene, i slutten av august skal de nye vognene og brosjyrene ha ankommet butikkene,......

MEN DET ER MULIG DET KUN GJELDER I SVERIGE!

men kattis baby shop får det inn slutten av august :)

Skrevet

Nå sier butikken at vognene kommer i uke 39, nesten 3 uker før termin... bare å knipe igjen for meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...