Gå til innhold

samboeren min skriver med ei annen ei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg skal reagere på følgende:

Samboeren min jobber som dørvakt på et utested i byen her vi bor og han er og blir en skikkelig flørt..noe jeg sliter med,men har lært meg takle..

Men det siste halvåret har han drevet å skrevet fra og til med en annen jente..En som ikke liker at han og jeg er sammen og har prøvd før å gjøre det slutt mellom oss..

Vet lissom ikke hvordan jeg skal takle at han skriver med hu..Venninnen min syns jeg er helt syk som ikke reagerer på det,men han sier at det ikke er noe mer enn vennskap og at jeg er sjalu hvis jeg reagerer..

han sier aldri når han hører fra hu og sier ikke hva de skriver om.Jeg leste et par mld hu hadde skrevet for et par mnd siden og da skrev hu at hu syns jeg var blitt SÅÅÅ svær og da var jeg bare 6mnd på vei..

Noen som har noen råd å komme med om hvordan jeg skal takle dette "forholdet" mellom dem?eller om jeg er syk og bare skal la det gå og slutte å være så beskymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde krevd at han kuttet kontakten med henne. Meg eller henne!!!!

Hadde ikke tolerert det i det hele tatt!

• 4 uker senere...
Skrevet

heilt enig med prinsesseimagen, hadde ikkje tolerert det litt eingang!!!

han må velge!!!

Skrevet

Enig - men til høygravid og snupp... er dere menn? Regner i allefall med at høygravid ikke er det...

Skrevet

Det er en vanskelig sak, men det går ned på at du må stole på han.

Om du sier til han at det er meg eller henne, og han har noe på gang så vil han bare si at det blir deg også fortsetter han kontakten i det skjulte til du oppdager det.

Jeg har selv jentevenner som jeg skriver meldinger og mailer med, og det kommer bare ned til at du kan ikke beskytte din mann mot ytre påvirkning. Er du fornøyd i ditt parforhold må du jobbe for at han er fornøyd og dere må jobbe sammen som en familie, ikke bekymre deg over at han driver med andre eller at han kan det. Han har muligheten og er fortsatt med deg.

Om du lurer er jeg mann på 29

Skrevet

uff dette er et fælt tema...men vi må vell akseptere at guttene våre har jentevenner selv har min masse jentevenner og jeg er kjempesjalu..men lar han sende mld med dem og dra ut med dem...vet han bare ser på dem som venner....vanskelig dette! men men i bunn og grunn må vi bare prøve å stole på dem..

Skrevet

Jeg hadde hvertfall ikke godtatt dette. Enkelt for mannen å forsvare seg med at du er sjalu.

Om menn i et samboerforhold har venninner ,og det er så fryketlig uskyldig skjønner jeg ikke hvorfor ikke dere kan omgås alle sammen??

Vel og greit at man skal stole på dem, men jeg hadde hvertfall ikke trodd et øyeblikk at dette var uskyldig...

Sorry

Skrevet

Samboeren min er også dørvakt, og får stadig beskjed av sjefen om å være flørtete men om det er en del av jobben er ikke det å skrive med andre det.... Jeg synes det er veldig respektløst og passer seg ikke i et forhold, det er en ting å ha venner men man blander ikke jobb og privat sammen, han er nok litt for opptatt av at andre liker han og lever på dette.

Har møtt mange dørvakter som lever et dobbeltliv, og har mange "venninner" som de treffer på si, jeg ville ikke kunne stolt på min samboer om jeg hadde vært i dine sko. Min samboer er den strengeste av alle dørvaktene, det nytter ikke å smile pent og flørte med han for å komme inn. Han behandler alle likt, uansett alder, rase og kjønn, derfor har han fått den respekten han fortjener og blir mye brukt til andre ting som vakt på konserter, festivaler og utenlands v.i.p jobbing.

Hadde satt ned beinet og gitt han et valg, deg eller henne.

Lykke til...

Skrevet

huff da.. ikke lett dette her.. men jeg hadde nok sagt som mange andre her..be han velge.

ikke gå og gnag på det.blir bare verre.tro meg. sambo skrev med xen sin som tryglet han om å ta ho tilbake. jeg sa han fikk velge.. og han valgte meg gett;)

nei.. lykke til. forteller du oss hvordan det gikk??

Skrevet

No way, ikke akseptabelt i mine øyne..! Ville ikke latt ham "velge" heller, for om det var gått så langt at han stod MELLOM meg og hun andre, hadde jeg nok dratt med stoltheta i behold.. Men så er det vel ikke gått så langt i dette tilfellet da. Hadde likevel sagt at jeg ikke godtok flørtinga!

Skrevet

Venninne??!!! Ville han ha godtatt om du hadde en "venn" som tidligere hadde prøvd å skille dere, som snakket nedsettende om han??? Dette høres virkelig ut som ei som er interesert i han som type og ikke som vennskap.

I mitt forhold er vennskap med "venninne" bare akseptert om jeg kan få møte henne og bli venner med henne også. Tror du hun "venninna" hans vil være interessert i å være venner med dere begge, og akseptere deres forhold? Spør han om dere kan gjøre noe sammen alle tre. Om hun har type kan dere kanskje møtes alle. Se om han er interesert i å dele sitt "vennskap". Om det er et sant vennskap skulle det ikke være noe problem. Om dette ikke går, er det helt sikkert fordi det de deler har mer med "flørting" å gjøre enn vennskap.

Skrevet

Vet du, det at du skrev dette betydde mye for meg. Har alltid vært sjalu på min manns venninner og vært bekymret for at det skulle være noe mer enn vennskap. Heldigvis har sjalusien blitt bedre med årene. Før hendte det titt og ofte at jeg hadde dager jeg ble helt nedsyka bare på tanken og jeg kom med diverse utbrudd til mannen min. Nå er det helt borte, men jeg tenker en del på dette likevel. Stoler på han, men likevel er jeg livredd for at han skal dumpe borti noen gamle flammer ute på byen osv osv... Skal i allefall gjøre mitt for at han er fornøyd med meg, så får det som skjer bare skje. En kan jo ikke styre kjæresten sin og bestemme hvem han får skrive med og slikt. Takk for at du skrev dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...