Gå til innhold

kynnere


Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

hvor ofte har dere kynnere? er i uke 32+2, og enkelte dager syns jeg det går i ett. ikke vondt i det hele tatt, det bare "dytter" helt nede i magen som når han har hodet der, og så må jeg tisse (hehe merkelig, sikkert livmoren som presser på blæren) . noen andre med masse kynnere? og er kynnere det samme som falske rier, eller er dette noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.. Jeg er 9 dager fra termin og her også går det i falske rier hele tiden..er ganske slitsomt ja..har vondt konstant i bekkenet og lillegutt bare dytter helt nede der hodet ligger..håper snart han bestemmer seg for at han vil ut og får igang noen skikkli rier..Blir så sliten av de falske riene hele tiden..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mer kynnere den siste halvannen uke, er nå 35+3. De er ikke vonde, men jeg merker dem. Kan komme bare jeg reiser meg, bøyer meg litt, går i en trapp, går en liten tur, osv.

I tillegg har magen sunket ned, og bekkenet og underlivet verker. Lurer på om jeg går til termin, eller om pjokken vil ut før den tid ...

 

Flere som har det slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. I kveld har jeg hatt kynnere sikkert hvert 10.minutt. Sånn var det i går kveld også. Kynnerne er ikke vonde, men jeg har noe som kan sammenlignes med luftsmerter i tillegg. De er uavhengige av kynnerne, bare skikkelig vondt. Lurer på om jeg skal levere en urinprøve hos doktor`n i morra selv om jeg ikke har andre symptomer på UVI. Litt rart siden disse "luftsmertene" og kynnerne begynte i går..? Er 36+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...