Gå til innhold

10 dager igjen!!!


DakotaFikkJente*20.08.06*

Anbefalte innlegg

10 dager til termin - det er jo helt utrolig! Skjønner ikke hvor disse månedene har blitt av jeg! Og så blir jeg jo ikke noe særlig misunnelig på alle de som er i fødsel/har født da! Vil også møte lille nurket vårt, men nå er det uansett ikke lenge igjen... Spennende dager!

 

Er kjempespent på hvordan storebror på 19 mnd. vil ta det, men håper jo at det går uten alt for mye sjalusi og tull da... Må vel bare passe på at vi er flinke til å "se" han også og håpe det beste... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det..har bare 9 dager igjen til termin og nå er vi veldig klare for at han skal komme..går nesten å venter på at noe skal skje nå,men han vil ikke ut enda virker det som..har prøvd endel kjærringråd for å få satt det igang,men ingenting har hjulpet så vi får nok bare smøre oss med tålmodighet ja..det positive er at om 3 uker er det over uansett=)

 

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager til termindatoen betyr jo egentlig at du er inne i din terminperiode allerede... som er +/- to uker med utgangspunkt i termindatoen...

 

Jeg er 37 fullgåtte uker og har ingen planer om at hun skal komme før termindatoen... selv om hun faktisk kan komme allerede fra den 22.august... for da begynner min terminperiode... Får knipe igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...