Gå til innhold

Hva skal barnet deres sove i om natten.


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Jeg har både vugge og sprinkelseng, vet ikke om jeg skal vente noen mndr før jeg finner frem sprinkelsenga.

Litt koselig å kunne vugge barnet vist det vokner om natten.Hvordan har dere tenkt å gjøre det? Har en trevugge jeg skal ha i stuen til dagbruk utenom. Blir noe babyutstyr rundt i huset:)

Gleder meg så masse....Er dere andre klar, baggen pakket til sykehusoppholdet? Kjempeklar jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kurv ved siden av sengen. Bruke om natten. Skille på dag og natt. På dagen ute i vogn eller i sprinkelsenga på eget rom. Sove i senga vår? Bare om jeg sovner selv under nattamming:) (tenkt å ha slik ammemadrass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkelseng. Ble så lei av å drive å vugge om natten - for han skjønte fort at han bare kunne skrike litt - så vugget jeg. Det vil jeg ikke en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha vogge på stua og sprinkelseng med ammemadrass oppi på soverommet... Da blir ikke senga så svær liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sprinkelseng, storesøster sin (hun har fått stor seng..) og skal ha gammel vugge i stua (som sist..). Sksl sove i vugga på dagen, kvelden, og i senga si på natta. Har ikke babyen i vår egen seng, ....synes ikke om det -større sjanse for krybbedød. Babyen blir for varm, overoppheta av stor voksen dyne, foreldrene osv...ikke bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha vugge på soverommet de første månedene så overgang til sprinkelseng når vugga blir for liten. På dagtid kommer han/hun til å sove i barnevogna inne eller ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha babyen i kurv til å begynne med. Men vurderer å kjøpe ammemadrass også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården skal det etter planen soves i sprinkelseng på vårt rom om natta og i vugge i stua og/eller vogn ute på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lille skal ligge i vugga min pappa laga mens de gikk å venta på meg:), skikkelig stas da....og en meget så kry bestefar!! Har brukt den på de to som blir storesøstre, og det har funka veldig greit. Om dagen i bag i stua, ute i vogn , men ikke på soverommet, skiller mellom dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...