Tredjemann på vei :D Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Ser ut som en super bokklubb med de beste barnebøkene og knallgode tilbud! Jeg har nettopp blitt medlem og sikler fælt etter den ene vervepremien. Hvis noen er interessert kan jeg sende en link til velkomstpakken!
Tredjemann på vei :D Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2006 dytter denne opp jeg:) hvis dere er interessert i å være med i den beste bokklubben for barn så er det denne.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 hmm ja kanskje det... får se litt ann men ikke umulig, er medlem av go boken nå men har lyst til å prøve noe annet...
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Ja jeg er interresert snart. Men ikke helt enda. Jeg har akkurat sagt opp go boken medlemskapet, så vil vente litt til. Men du kan få lov til å verve meg da kanskje hvis du vil?
Tredjemann på vei :D Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 åååh, så flott! verver gjerne begge to, så bare si ifra her inne! var medlem i go'boken noen mnd vi også, men synes ikke bøkene der var noe særlig, og lillegutt syntes heller ikke de var noe fasinerende. bøkene fra bokklubben er kjempeflotte! alle vi fire søsknene var medlem der og jeg har mange fine minner om den gang mamma satt og leste bøkene for oss om kvelden:) når dere får velge 3 bøker gratis i velkomstpakken vil jeg anbefale ei som heter "Se og si, ordboka mi". lillebror hadde den og den ble mye brukt. der finner dere et stort bilde på hver side og masse små navngitte ting rundt som barna skal finne igjen i det store bildet. er flotte tegninger og hvert bilde har et tema, f.eks i butikken, på lekeplassen, rundt frokostbordet osv... anbefales på det strekeste! karsten og petra bøkene er også flotte. i det hele tatt så er dette en bokklubb med standard! dere kan egentlig sende meg en mail når dere er interesserte:) [email protected] er adressa
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 hvor blir det av dere som ville verves? har dere ombestemt dere?
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Jeg er her jeg:o) Men vil ikke verves helt enda. Lillegutt er ikke så interresert i bøker enda, så vi venter litt til! Men har skrivd ned email adressa di, så sender jeg deg mail når vi er klar! ok?
Tredjemann på vei :D Skrevet 23. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2006 den er grei:) fikk vervet ei til nå tror jeg så da blir det billig bilsete til gutten min likevel! men de har jo masse andre flotte premier også
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Hei hei Vi vil fortsatt verves men jeg skal bare få sagt opp go boken så kommer jeg tilbake til deg...
Tredjemann på vei :D Skrevet 10. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2006 flott! bare å skrive inn her igjen:)
Lovemelikeyoudo Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 hei det jeg lurer på er om dem ennå har bilsetet i vervepremie, finner det ikke jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå