Gå til innhold

Økt utflod før fødselen?


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Husker ikke om jeg hadde det sist, begynner å bli noen år:) Noen som har det eller har hatt økt utflod før fødselen? Kansje jeg nærmer meg:) Håper det. 38 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, synes bare det har økt på hele veien dette svangerskapet. Tror det er slik at det ofte kommer mer slim i siste del av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket litt mer i det siste. Er nøyaktig 37 uker på vei i dag. Synes utfloden er mer tynnt-flytende. Har lest og hørt at det er vanlig. Slim kan også komme i en periode når slimproppen går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har merket endret utseende på utfloden.. mer rennende på en måte, og mer ad gangen.. men kan gå en dag mellom, da det ikke kommer så mye, og så kommer en dag da det er mye.. ikke noe slim her enda, håper det kommer snart:-) 10 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. ikke vet jeg men har hatt mye mere utflod enn vanlig gjenom HELE svangerskapet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker ikke ha utflod, men nå på slutten er det litt. Sånn at jeg av og til kjenner at det kommer noe ut, og så tenker jeg " hjelp, var det fostervann?", går og sjekker på do, og så er det bare litt utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått økt utflod nå den siste uka og det er bare 8 dager til termin..var litt småbeskymret for at det kunne være noe annet,men så lenge det er flere av oss kan jeg ta det helt med ro=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min utflod har økt litt og den er rennende noen ganger, det har den ikke vært før. Jeg var hos lege for å ta det opp, bekymret meg for at det kunne være fostervann, men det sa han at det ikke var iallefall, for det ville jeg merket. Så da tror jeg at alt er i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..Mitt er også helt tyntflytende..Mitt økte etter at slimproppen gikk for et par dager siden..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...