Beth84g Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Nemi hender seg puster tungt og det høres ut som det er mye slim der. Innimellom piper det litt og, men så puster hun plutselig normalt igjen. Ser ikke ut som hun plages, men jeg synes dette er så ekkelt å høre på. Må liksom bort å se etter om hun puster hele tiden...
leila28 Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 puster h*n tungt gjennom nesa? Vi renser nesa hver dag med q-tips da det blir en del melkesnørr der som størkner og da får hun ikke puste ordentlig.
Beth84g Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2006 Nei det høres ut som det sitter i halsen. i går kom et en skikkelig sprut gulp (nesten to meter hehe) og der var det mye slim... kan det være forkjølelse kanskje? Nesa er helt fin den.
marina&anna-elisabeth Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Anna has the same ( have no idea what can it be. it doesnt bother her.and she has no fever. gonna go to HS soon.so will ask what it is.
Beth84g Skrevet 12. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2006 Da er det sikkert vanlig Takk for svar.
SiriGR Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Vår jente på 5 uker har det samme. Veldig mye lyd ;o) Vi ler temmelig mye av henne... Hørte med legen om det kanskje var mer fostervann i lungene eller om det var en forkjølelse eller noe... Men han sa at alt var helt fint og at det bare er brusken i halsen som ikke har stivnet. Og litt (mye) surkling er helt normalt ;o)
bildilla Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Thea har det samme. Vi spurte på helsestasjonen og da fikk vi som svar at det var helt vanlig. Luftrøret er ganske tynt og ikke helt utviklet og da er det noen ganger det blir sånn lyd. Ho lagde slike lyder når vi var der, og helsesøster reagerte ingenting, så jeg har vel på en måte slått meg til ro med lyden. Regner med at helsesøster hadde sagt i fra, hvis det var noe farlig.
Beth84g Skrevet 12. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2006 Ja jeg hørte jo hun laget samme lyder da du ammet på le cafe Synes det er ekkelt jeg, men høres jo ut som det er normal da.Mye man skal bekymre seg for du...
bildilla Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 Det er skikkelig kjett å høre på, men jeg jobber med meg sjøl hver gang for å ikke bli bekymret. Det er slitsomt å bekymre seg så fælt, men det er vel naturlig. Det siste vi vil her i verden er at noe skal skje barna våre, og da er man topp oppmerksom hele tida.Lydene kunne visst vare helt til dem er 1år, så det er bare å bli vant til dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå