Gå til innhold

dere som har født på ullevål?????


Uwimana

Anbefalte innlegg

jeg skal inn til keisersnitt på ullevål, nå på onsdag...bare 4 dager igjen:).... er såååååå spent, og gleder meg jo masse:)

men jeg lurer på hva jeg skal pakke med meg i bagen??

tenkte kanskje å kjøpe meg en slik morgenkåpe, for det kan vel kanskje være godt å ha eller??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal inn til keisersnitt, skal du på barsel etterpå og ikke hotellet. Barselavdelingen er mer tradisjonelt sykehus, så der ville jeg absolutt anbefale morgenkåpe, gode tøfler og sånn. Men jeg ville ringt hvis jeg var usikker jeg, og hørt hva de forventer at du har med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ks på ullevål sist og hadde ikke behov for morgenkåpe. Du er forhåpentligvis bare på barsel de to første dagene og da løper du ikke akkurat rundt i gangene... Hotellet blir nesten som et vanlig hotell, jeg følte ihvertfall ikke for å gå ned å spise i morgenkåpe :) Kjøp deg heller en god joggedress. Bare husk å tenke på at den ikke skal klemme på bikinikanten, der som såret er, blir det jo ømt en liten stund.

 

Jeg var forresten veldig fornøyd med ks på ullevål, hun legen jeg hadde var kjempe flink :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...