Gå til innhold

Synest Kranglesiden er en utrolig dårlig idè!!


Trulto*Prins&Spire*

Anbefalte innlegg

Det eneste det går i der inne (som jeg har fått med meg)

Er å være slemmest mulig mot andre..

 

Skjønner den skal være for å slippe løs litt, men det blir rett og slett for dumt!!!

 

Da får man holde seg i tøylene, eller signere med nick..

 

 

Synest rett og slett hele siden burde vært fjernet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer her i aller høyeste grad.

Har og sendt en mail til moderator.

Dere tillater jo mobbing på aller høyeste plan.

Er ikke det feil av dere.

Der er ikke kranglesiden lenger , men personlig mobbeside.

Få slutt på dette tullet.

Dette er ikke lovlig en gang.

Dere oppfordrer jo folk til å mobbe ved å la dette på gå.

Skjerp dere omgående.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som skjer med folk om dagen, noen må liksom bare nødt til og slenge dritt. Jeg er dritt lei!!!

Signer denne ja! :)

Skulle tro det var en gjeng "voksne" damer som ikke fikk nok av 14tis tiden. Eller fjortiser som har funnet denne siden og har det "kult".

Jaja, mitt om dette, men jeg er helt enig med disse over her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg borte fra den siden da!! Vi er MANGE som liker siden, hvorfor skal DU bestemme at en side jeg liker og andre liker skal fjernes?!?!?!?!?!!????

 

Jeg har mine "gleder" og du har "dine gleder", la det være sånn!!!!

 

Herreguuuud hvor patetisk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også siden skal være der. men synes dere moderatorer bør være mer synlig og håndheve deres egne regler, eller fjerne dem helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ det du sier er at de ikke gjør jobben deres godt nok da. Godt du kan sette dem "på plass" da Cat.68 og lamela osv. Det setter de nok pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Cat68. Hvis en regel sier at personhets av personers navn eller nick ikke er tillatt, bør innlegg av denne typen fjernes omgående.

 

Men krangling om amming vs mme o.l er jo bare heftig debatt der personlige meninger ligger til grunn! Og slike heftige debatter synes jeg er grei.

 

Det er en dårlig unnskyldning å be dem som ikke liker personhets om å ikke gå inn på siden for andre debatter kan de jo like å ta del i............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur moderatorene klarer å sette pris på både positiv og negativ tilbakemelding. Og Ja, jeg sier de ikke gjør jobben sin ordentlig, da de til stadighet tråkkes over de grenser, de selve har satt opp på den siden. Handler ikke om å sette noen på plass her, men å si sin mening.Har jeg ikke lov til det da lilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den eneste siden med noe løft over seg, så den bør definitivt bestå. Det vil ikke si at den trenger fylles av nick-hets, men det er den eneste sida med takhøyde - hvilket må bestå for at det skal være noe vits i å være på DiB i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fjern den siden! Synes det er greit å ha en side hvor alle bjeffelystne kan samles og hakke på hverandre. Så la dem for guds skyld ha sitt fristed og ikke slipp dem løs på oss andre….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern mobbingen, så får kranglesiden bli.

Og tar det ikke slutt og moderator fortsetter å bryte loven så går jeg videre med saken.

Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg liker med den siden er at det periodevis er noen kraftige diskusjoner som man sjeldent finner andre steder.

Jeg er enig i at mobbing og nick-hetsing må vekk. Eneste måten å gjøre det på er å få moderator til å finlese den siden, Gå over innleggene noen ganger daglig. Det kommer nok desverre aldri til å skje, dermed må kranglesiden vekk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte å si det bedre enn meg dokost..!!

 

Er trist at noen bare MÅ være "bedre" enn andre å dytte den ned i driten. Har jo ikke noe problem med selve siden, men mye av det som skjer på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love dere alle om kranglesiden fjernes kommer jeg til å krangle med dere på skravlesiden i stedet. Og det blir ikke gøy for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel etterhvert lite du ikke har sendt mail til moderator om, er det ikke? Kan du ikke liste opp det som er akseptabelt for deg i stedet, den lista er antakelig langt kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den debatten kommer vi ikke til å fjerne. Det høres sikkert helt utrolig ut, men det gjør at folk lirer av seg det mest utrolige der inne og ikke alle andre steder på sitene. Mitt råd til deg blir derfor; ikke gå dit!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...