mayaya Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Vi skal ha 40 gjester, men jeg vet ikke hvor mange kaker vi bør ha? Bor i Trøndelag, og det er vanlig med en del kaker, så får vel følge opp det... Men hva er nok liksom? Skal jo også ha bryllupskaken selvfølgelig.. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Hei hei. Jeg giftet meg i trøndelag for 4 uker siden. Vi var 60 gjester, tror vi hadde ca22 kaker inkl 3 etg bryllupskake. Hadde også noen skåler fromasj, men usikker på om dette ble regnet under kaker. Du har rett i at kakebordene i trøndelag skal være store! Men jeg sa5t igjen med VELDIG MYe kake. Greit at kakebordet ser fult ut, men . Kommer litt an på om alle gjestene kommer til middag også?
mayaya Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Ja det er det...Alle kommer til middag, så de er jo egentlig gode og mette fra desserten.. he he.. men det er jo tradisjon da :-) Og vi satser på kakeselskap på søndag også, om det blir noe igjen, så det går bra. Men hvor mye BØR man ha, liksom?
2b&spira Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 vi hadde 58gjester å alle til middag... å vi hadde vel 10kaker å 4etasjer bryllupskake å satt igjen med masse for folk blir mette etter maten
Peppa Gris Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Vi blir 75 gjester. Skal ha to Verdens beste, to "gule kaker", kransekake, ostekake og sjokoladekake i langpanne. I tillegg kommer bryllupskake i fire etasjer. Altså = 11 kaker.
Dubbe Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Hei hovedinnlegger!! Giftet meg igår, og hadde: Bodø-kaken, ostekake, daimis-kake, snickerskake, 2 kransekaker og 3 etg sjokoladekake (bryllupskaka). Altså, 9 kaker. Ble litt igjen, vi var 56 gjester Så e tror at 8-9 kaker holder til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå