Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Skal på min første fest ikveld og gleder meg til å innta mine første, etterlengta pils. Hvis jeg drikker 3-4 øl og inntar den siste i ett tiden, nårtid kan jeg da amme lilleknøttet igjen? Har pumpet meg slik at pappa kan gi mm på flaske i de sene nattetimer
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Hei når jeg har tatt 3-4øl så har jeg ammet igjen i 6.30-7.00.har da tatt den siste føre 23.30 ca..så sånn i 8-9 tiden kan du amme igjen..
Gjest -lilly- Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Melka er fri for alkohol når du er edru.
Ronja65 Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Det er nye rettningslinjer for amming og alkohol. Ved graviditet er den 0 tolleranse, men ved amming så er konsentrasjonen i melken så pass liten så vi kan faktisk kan amme og ta et glass rødvin uten problemer. Det sies at man bør vente 1-3 times tid etter vinglasset. Jeg sporte da en jordmor ansatt ved nasjonalt ammesenter.... Men hva hvis babyn må ha pupp innen de tre timmene. Hun svarte meg, at de reglene var godt tiltagne, så hun mente at jeg bare kunde amme, hvis babyn var sulten. Alt med måte tenker jeg....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Mye bedre å la være alkohol til en slutter å amme. Så slipper en å tenke på det. Er min mening!!!
no more babies Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Anonym: det er da ikke nødvendig å være hysterisk heller da. Å ta en øl eller to er ikke skadelig. Vil du være på den sikre siden så venter du med å amme i tre-fire timer etterpå.
no more babies Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Nå mente jeg anonym over her, ikke anonym hovedinnlegger. Blir så mye forvirring når alle skal være anonyme, det er min mening:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå