Gå til innhold

Hei


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

 

Hei

 

Melder meg inn her:-)

 

Er også med i terminklubben på snartmamma.com, men håper det blir kjekt her også...

 

Har foreløpig termin 7 april... så jeg er 7+2

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! når hadde du første dag i siste mens? jeg har nemmelig regna ut at terminen er 9.april og er akkuratt 7 uker på vei:) velkommen her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå...da har jeg feil regn...babyverden si bok sier at om jeg hadde siste mens 3 juli er min termin 9 april...varierer dette visst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Ser jeg må ha regnet ukene feil. Trodde jeg var i uke 6, men har termin 9 april, så da er det 7 siden jeg har to dager etter deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kommer jo også ann på hvor lang sykluslengde du har...

 

jeg er veldig usikker på min....

 

enten så er jeg 7+3 nå og har termin 1 april

eller så er jeg

 

6+3 og har termin 7 april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp meldt meg inn i denne klubben. eg har termin 10 april og første dag i siste menstruasjon var 3 juli, så nå blir eg forvirra. Trur eg må gå og sjekka i boka ein gong te.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lavero

eg har visst same termin som deg og anonym(trudde først eg hadde 10 april), kjekt det. Er forresten 3 barnet eg venter, kva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse beregningene er ganske forvirrende!! Jeg hadde (første dag) siste mens 2. juli, ble befruktet 15. juli (deilig å vite datoen gitt!) og fikk termin 7. april hos spesialisten. Så... jaja! Det trenger vel uansett ikke å klaffe på dato, men deilig å ha noe å sikte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...