Gå til innhold

Hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Melder meg inn her:-)

Er også med i terminklubben på snartmamma.com, men håper det blir kjekt her også...

Har foreløpig termin 7 april... så jeg er 7+2

Skrevet

hei! når hadde du første dag i siste mens? jeg har nemmelig regna ut at terminen er 9.april og er akkuratt 7 uker på vei:) velkommen her!!

Skrevet

jeg hadde siste mens 22 juni...

Skrevet

åå...da har jeg feil regn...babyverden si bok sier at om jeg hadde siste mens 3 juli er min termin 9 april...varierer dette visst

Skrevet

Gratulerer. Ser jeg må ha regnet ukene feil. Trodde jeg var i uke 6, men har termin 9 april, så da er det 7 siden jeg har to dager etter deg

Skrevet

anonym...du da har vi visst termin på likt,..men var din første dag i siste mens 3 juli også?

Skrevet

det kommer jo også ann på hvor lang sykluslengde du har...

jeg er veldig usikker på min....

enten så er jeg 7+3 nå og har termin 1 april

eller så er jeg

6+3 og har termin 7 april...

Skrevet

Har nettopp meldt meg inn i denne klubben. eg har termin 10 april og første dag i siste menstruasjon var 3 juli, så nå blir eg forvirra. Trur eg må gå og sjekka i boka ein gong te.

Skrevet

hei lavero

eg har visst same termin som deg og anonym(trudde først eg hadde 10 april), kjekt det. Er forresten 3 barnet eg venter, kva med dere?

Skrevet

Jeg var hos legen på onsdag og fikk termin 12 april. Jeg hadde første dag i siste menstrasjon 4 juli.

Skrevet

Gratulere så masse sprilbaby07 med spiren og velkommen hit. Eg har termin 10 april med nmr 3 :o)

Skrevet

Ja, disse beregningene er ganske forvirrende!! Jeg hadde (første dag) siste mens 2. juli, ble befruktet 15. juli (deilig å vite datoen gitt!) og fikk termin 7. april hos spesialisten. Så... jaja! Det trenger vel uansett ikke å klaffe på dato, men deilig å ha noe å sikte på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...