Gå til innhold

Termin i dag, flere som har termin i dag???


Lampe77 , en spire i magen

Anbefalte innlegg

Sov veldig dårlig i natt, i går kveld gikk det 10-20 min mellom vær rie.. våknet i natt av kjempe vondt, men det er 15-20 mellom vær. Det går sakte, men sikkert frammover. Har vondt nå å. Det tar skikkelig tak, skal gå meg en tur etterpå, så for vi kose oss litt.. he.. Jeg vill ha henne ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som har termin i dag, bare meg... viss det er noen her som ha, åssen er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du er alene med termin idag gitt!!!

 

Åssen står det til - er lenge siden du har vært her inne ser jeg - så kanskje er du i full gang - eller kanskje du er feridg??? SPent på oppdatering her nå altså!!!

 

Sender deg uansett masse tanker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke termin idag, men er spent til å høre hvordan det går med deg!! :D Dette er så morro.. gleder med så masse! 26 dager til termin her. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny her inne, litt seint ute, ja.

Hadde termin i går, dvs. 12.08.06. Jeg som var helt sikker på at den skulle komme før termin, men ingenting skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også termin i går 12. aug. Masse ilinger i natt, men i dag skjer det ingenting. Har ikke lagt merke til verken slimpropp, vann eller noe annet som skulle tilsi at ting skjer. Har bare litt mensaktige smerter.. Vil så gjerne møte jenta snart, og håper VELDIG at det skjer noe. Var til modningsakupunktur for første gang på fredag, og skal tilbake i morgen. Har aldri prøvd akupunktur før, så det er litt spennende å se om det kanskje kan hjelpe litt. Før jeg var hos akupunktør hadde jeg overhodet ingen tegn til noe som helst, men i går begynte jo ting å skje... Kanskje derfor... umulig å vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...