Gå til innhold

Amme BH og str...


bee*

Anbefalte innlegg

Jeg bruker nå str 85d i vanlig BH men må jo ha nesten 2 str større i amme BH (erfaring fra forrige) men fins det ingen større amme BH en 95 D?? Har leita over alt og det er faktisk ikke alle plasser de har så store engang.. vil nå si at det er da mangen med mye større pupper en meg men hvor i allverden fårde atk i amme bh da? Har ikke så lyst å bestille heller siden det kan være greit å prøve de først! noen med gode råd? Og foresten hvorfor er det bare de med små pupper som får sånne fine amme bher som støtter godt alle de store jeg har sett holder j liksom ingenting oppe..Pleace hjelp meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte i undertøysbutikk. Akkurat det merket jeg fant i måtte jeg har 75 f, men merket finnes ikke i Norge.

Jeg sjekket også Triumph sine. De har helt opp til G, i hvert fall. I begge modeller. Både den med blonder og den enkle som koster 100 kr mindre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det r de som går først jeg har ikke funne noen jeg.. irriterende syns nesten de er flaut å spørre om så store bh er også.. hehe føler meg som ei melke ku.. hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tak i 90 DD på Lindex, men det er vel kanskje ikke så stor forskjell fra enkel D.... Men jeg håper det holder!! Vet jo ikke hvor stor man blir!!! Bruker vanligvis C cup, men har måtte gå opp til D i svangerskapet, så det burde vel holde med DD eller??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker selv 85D til vanlig. Du trenger vel ikke 95 rundt, gjør du? Det er jo cup-størrelsen som øker. Jeg har iallefall kjøpt to Ammebh i 85 E, den ene på en undertøysforretning, den var sviiiindyr, men jeg fikk også tak i en Triumph-ammebh på cubus, og den kostet mindre, ca 400.

 

Gå et sted der de er flinke med undertøy, de kan se hvilken størrelse du trenger, viktig at cupen er stor nok, slik at det ikke presser på melkekanalene. Det kan det visst lett bli betennelse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører de fleste sier de må opp en cup og en str i omfang som regel. Så jeg har satset på det jeg ! Har kjøpt 3 billige på H&M i første omgang, så får jeg heller se hvordan brystene blir etter melken kommer, førstegangs her, så aaaner ikke hva jeg går til hehe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...