Gå til innhold

SUPPA


iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en liten ting...

 

1) Kan man ikke spise mer enn 3 bananer når det står det på dag 4?

2) Kan man virkelig ikke spise mer enn 4 tomater på dag 5?

3) Jeg spise druer i tillegg til bananene på dag 4...det utgjør vel ingen forskjell?

4) Hvordan få til å holed vekta etter dietten er over..uten å spise mere suppe...?

 

Noen som vet??

 

Takk for svar =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå inne i dag 7 av suppe-dietten og har holdt meg helt til planen.

På dag 4 står det at du skal spise MINST 3 bananer - så jeg tolker det slik hen at du kan spise mer ja. Jeg ville ha holdt meg unna druene den dagen (sukker i de), og heller spist de på dag 1. Og på dag 5 spiser du 4 tomater og ikke 5. Dietten er vel lagt opp slik av en eller annen grunn tenker jeg.

 

Holde vekta etter ei uke med dietten? For det første så er det som regel vann som forsvinner de 2 første ukene du slanker deg. Etterpå går kroppen på "sparemodus" en tid og tar av muskelreservene og ikke av fettlageret. Så hvis du har planer om å gå ned en del kilo, tror jeg du må gå på suppa en del uker ja. Men det beste er jo å trene litt hver dag, sløyfe smøret på brødskiva, dressingen på salaten, ikke ta så mye potet på tallerkenen, slike små dagligdagse ting som gjør sitt til at man legger på seg.

 

Har selv nå gått på suppedietten i ei uke, skal holde opp noen dager (dvs. erstatter suppa med noen "ordentlige" måltider), og går tilbake til dietten ei uke til osv... Men jeg har(hadde) bare en 5-6 kilo å gå ned oxo. Men er du overvektig og vil gå ned, så spør Desireé hvordan hun har gjort det angående det å erstatte noe av suppemåltidene med vanlig måltider, for hun har vel gått på dietten snart i 3 mnd. Og så kan du heller på lengre sikt gå vekk i fra suppa etterhvert som du har inkludert mer mat i måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...