Gå til innhold

modning/åpning...


mamma til fire små

Anbefalte innlegg

lurer på om man kan ha åpning uten at man har hatt sånne ordentlige rier. jeg har gått med mensenvondter nå i snart 3 uker, og har trodd de skulle utvikle seg til rier, noe de ikke har gjort. er det da noe mulighet for at jeg kan ha fått åpning av disse mensensmertene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden alt tydeligvis er individuelt så vil jeg tippe at det også er mulig, jeg. Men jeg aner jo ikke noe om det, da.

 

Fikk vite på føden at hvis du har smerter nede ved skambenet og hele området foran der, så er det fordi det åpner seg. Hadde nemlig det på onsdag da jeg var inne for blødning. Det minnet litt om menssmerter, men slett ikke så vondt og tok ikke i bena og ryggen.

Så kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da ble jeg kanskje litt klokere:) hadde noen stikkninger nedentil igår, så kanskje det begynner å nærme seg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig. Jeg fikk konstatert 3cm åpning på en kontroll før fødselen nest siste gang. Det var mange dager før fødselen startet, og jeg hadde ikke hatt noen tegn på det på forhånd. Fikk vite da at det er helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg på og.. hmm.. Har hatt sinnsykt vondt i skambeinet og rundt åpninga liksom.. Problemer med å gå inimellom.. Og i tilegg har jeg vondt i nedre delen av ryggen og mye (vonde) kynnere.. Begynner å bli litt slitsomt! Ska til jordmor på mandag, å da ska jeg spørre litt om det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jeg har det også litt på samme måte, men det er mest når jeg går.. er helt støl og øm over skambenet.. Kjennes ut som at hode er mellom bena. Det som bekymrer meg er at jeg bare er 33 uker på vei! har liksom ikke fått babyen høyt opp på magen denne gangen.. synes bare den synker! Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 cm?? hjelpes, hørtes mye ut. gikk fødselen fort da eller, når du først fikk rier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...