Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Må signere anonym i tilfelle han lurer seg inn hit og får snusen på mine planer... han ønsker seg sårt en ny data maskin til busrdagen som kommer om ikke så lenge, jeg kunne godt tenke meg og gi det til han men har ikke nok penger- han vil ikke ha en vilken som helst data heller... Så min tanke var og høre med venner og bekjente om de ville spytte inn noen kroner. Om 5 kompiser gir 200 kr hver er jo det plutselig 1000 kr og 1000 kr ekstra i potten gir jo en bedre data... Er dette dumt eller høres det greit ut syns dere?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Må jo bare legge til at jeg syns det er bedre at jeg får med mange på en stor flott og fornuftig gave istede for at han får masse små ting som kanskje bare blir liggenden.. Og så slipper jeg og ta det på avbetaling eller sette oss i gjeld, for det er fryktelig kjedelig! HI
go`mor Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Synes det er en super ide:-) Vi gjør det alltid sånn i venne gjengen når noen har bursdag! Bedre å få en stor/dyr bra ting, enn masse små tingn man ikke har bruk for!
Hoppetussa Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Det hørtes jo veldig lurt ut! Men husk at datamaskin er sånt som han helt sikkert har en formening om hvordan skal være. Jeg tør ikke kjøpe elektroniske ting til min kjære, for han vet akkurat hva han skal ha...(har meget godt i minnet mp3-spilleren og forsøket på å skjule skuffelsen... :-) )
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 sant det...men han har jo sagt ganske klart at det er det han ønsker seg, så jeg har sagt han får gå online og se om han finner noe som er aktuelt så skal jeg se på det....
bee* Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Du kan jo også høre med foreldre om de vil være med..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Og har han 60 venner kan han få den vi kjøpte sist ) Mannen skulle ha akkurat den laptopen til 12000.
Gjest Skrevet 12. august 2006 #8 Skrevet 12. august 2006 Så smart, han kommer jo til å bli kjempeglad siden han får det han ønsker seg så veldig:) Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå