Gå til innhold

Oversikt over nyttige nettsider:-)


Heihvordetgår

Anbefalte innlegg

Etter positivt test på torsdag begynner man jo å tenke på diverse ting som etterhvert må kjöpes inn. Så kanskje vi kunne ha laget en liste hvor man skriver inne forskjellig nyttige nettsider, slik at når tiden er inne for å handle inn har vi mange nyttige linker. Jeg begynner med de jeg kan:-)

www.kiddies24.com

www.barneverden.no

www.rudo.no

www.mammhuset.no

www.denkulemage.no

www.babyshop.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøstebarn sine nettsider har jo også mye fint... særlig for vinterstid.... Vil anbefale å kjøpe lammeskinnsfell... myk, lun og deilig for babyen!

 

Når vi nå er inne på nyttige tips, så er jeg svært fornøyd med ullbodyene på Sparkjøp (Tom & Trine eller noe sånn)! Jeg oppdaget dem selv litt seint fordi jeg ikke typisk går å handler der, men de har en god kvalitet og passform- både ull og bomull...

 

Det er også lurt å prøve å samle opp de store innkjøpene i en butikk- vi fikk 10% rabatt... og det blir jo litt når du handler for mellom opp mot 20 000,- kr... (Seng, vogn, reiseseng, bilstol, stellebord.... etc... Phew....) Det er jo en stund til disse innkjøpene blir aktuelle, men... plutselig vokser magen og tiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...