Gå til innhold

Hva slags symptomer har dere?


*Sirkeline*, Snuppa og Snippen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mange. Bare vonde,sprengte og klumpete pupper. Også må jeg tisse hele tiden. Kjenner ingenting i magen, bare litt stikkinger av og til, men det har jeg til vanlig også. Forrige gang (mistet i SA) var jeg kvalm fra før jeg testet i 4.uke, men er ikke det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tunge bryster, og metallsmak i munnen. Samt litt merkelig sultfølelse hele tiden.. Dette er min tredje, og med nr. 2 var jeg sååå sjuk !! Spydde i 4 mnd. Han er 1,5 år nå, og det sier seg selv at det ikke går an å legge seg ned... Men heldigvis. Ikke så veldig kvalm. Bare litt småuvel av og til. Mitt første barn, Jente på 9,5 - var jeg heller ikke dårlig. Så kanskje det blir jente nå også... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunge bryster, litt svak kvalme, og et fryktelig varierende humør....

Har forklart min kjære at neida, jeg ønsker ikke å feste en tung blykloss på han og hive han ut i Mjøsa... selv om det høres sånn ut til tider...hehe....

Vi går i felle igjen - for tredje gang.... Skriker til hverandre og beskylder hverandre for å ikke bry oss.....

Sukk, kjent stoff fra sist gang... godt å vite at det faktisk går over :-)

Dessuten har jeg ikke lyst på SJOKOLADE og kaker.....

Merkelige greier - jeg som er DEN snokler`n fra før.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 og har ømme pupper, murringer i magen, sulten HELE tiden og frykter at den store kvalmen er på vei... Men jeg er gravid, så det er helt greit :)

 

Vet ikke hvor langt du har kommet, men du har jo symtomer, så jeg ville ikke bekymret meg for at kvalmen ikke har kommet. Det må være utrolig deilig å kunne leve normalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også ømme pupper og tisser mye, men d som plager meg( og kanje mest min mann) er at jeg har sprelle føtter om kvelden og om natten. Dette er forferdelig slitsomt, for det er helt umulig å ligge stille. Hadde det sist jeg var gravid også(har gutt på 3.5år) og vet at det bare blir værre og værre. Tar gjerne imot råd mot dette......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 6+6, vond smak i munnen, tunge pupper og masse uren hud, som jeg IKKE bruker og ha til vanlig...Ser ut som ett pizzatryne:-(

Ellers er jeg sulten konstant!!!Humøret er bedre enn helt i begynnelsen, var helt krakilsk.(stakkars snille mannen min)

Ikke kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt ømme pupper, men det er ikke så ille, eneste er at jeg føler de nesten klør innimellom. Ellers er jeg litt uvel men ikke så veldig kvalm og det stikker i magen ganske mye. Jeg har overhodet ikke lyst på søtsaker, veldig merkelig synes jeg:-), dessuten lukter jeg veldig rare lukter innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er 6+1, og de eneste symptomene jeg har er ømme\harde pupper, syns puppene har vokst litt også..er ikke kvalm, bare veldig trøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirkeline24 og alle andre! Jeg synes det er deilig med felles "trøst" - at det som skjer med meg er noe flere andre også kjenner og kan gi gode tips og råd om :-) Det er jo ikke å nekte for at jeg synes det er rart å kjenne på alt som skjer i kroppen!

Jeg er 6+1 i dag og har ømme bryst, tisser ofte, blir sinnsykt fort sulten - og hvis jeg ikke spiser da, blir jeg først svimmel - deretter kvalm. Er litt uggen om morgenene, men det skyldes nok en lang natt uten mat... så jeg følger et godt tips om å spise kjeks på senga før jeg står opp... Det smuler litt, men kan anbefales til andre småkvalme.

Jeg sliter litt med fordøyelse/avføring og det er plagsomt. Og det er ikke alle butikker som selger sviskejuice!! Sukk! Er det slik at klibrød/dansk rugbrød kan hjelpe? Høres litt rart ut å spise fiberkost mot hard mage... Er det noen som har råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Eg har ømme bryst, er kvalm og har litt murringar i magen. Gler meg til kvalmen gir seg, men er ikkje so trøtt so det spørs om det er ein liten gut på vei :o) Med jenta mi sov eg utruleg masse men ikkje med guten min. Spennande :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20 april, men har allerede kastet opp 3 ganger.. Er litt små kvalm støtt og stadig egentlig..

Og så innmari trøtt da.. zzzzzzzzzzzz.

Men det er så hyggelig å vite at en har en liten spire i magen igjen:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har litt vondt i puppene, men det ær inte mycke. Men jag har fått veldi uren hud och så blir jag akut sulten innimellom!

Jag har inte heller lust på godis, men det ser jag ju egentligen på som ett litet pluss...

Går væl och væntar på den dær kvalmen som alla pratat om, men har inte kjent nåt till den enda...(bank i bordet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foruten fraværende mensen og positiv graviditetstest, så skulle en ikke tro at jeg var gravid. Puppene er like små som vanlig, og de er ikke ømme. Er overhode ikke kvalm (heldigvis da), har ingen rare smaker eller lukter, har normal apetitt. Skulle faktisk ønske at jeg kunne kjenne det litt tydeligere på kroppen at jeg er gravid.

Har tidligere hatt en MA som sannsynligvis skjedde i ca. uke 8, men blødningene kom ikke før uke13, når vi akkurat hadde annonsert for verden at vi var gravid. Ikke fritt for at jeg tenker at det kan skje igjen.

Har forresten fått noen kviser ja, det bruker jeg egentlig ikke å ha. Er litt trøtt, men det er jeg ofte ellers også. Se der ja, det var jo noe da-he he! Klager ikke jeg, bare jeg snart kan få se et bankende hjerte på UL.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca termin 9 april. Noen andre som har det? Jeg har også ømme bryster og de virker litt tunge og større.... I tillegg føler jeg meg ganske uggen og kvalm innimellom (ikke nødvendigvis om morgenen). I går hadde jeg en slitsom dag og da hadde jeg sterke smerter i korsryggen,- er det noen andre som har hatt det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm! *sjokk* Var ikke det sist graviditet, kjente aldri antydning til kvalme en gang. Nå har jeg unnskyldt kvalmen i en uke med andre ting, for "jeg blir jo ikke kvalm når jeg er gravid". Ingen i familien min har noen gang vært plaget av kvalme under graviditet og de har fått både gutter og jenter, men en må vel være den første... Er hvertfall ingen tvil lenger, jeg har svangerskapskvalme! Men har heldigivis ikke kastet opp enda. Hjelper å spise biter av grønt eple uten skall for min del...

 

Ellers meget varierende humør og ganske trøtt. Det er vel det. Hjelper å ha en liten gutt på snart 2 som krever sitt, men er ganske sliten når kvelden kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt trøttere enn vanlig, og tisser ganske ofte :) litt øm på brystvortene, men ikke noe mer...Jeg fant ut at jeg var gravid nesten en uke før jeg skulle hatt mensen, så jeg er ikke mer enn i 5.uke.(termin 24/4-07) Kommer kansje mer symtomer etter hvert... Har en sønn på 4 år, å i det svangerskapet hadde jeg ikke noen symptomer. Litt trett i begynnelsen, men ikke noe som påvirket hverdagen min. Håper jeg blir like heldig i dette svarngerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en del smerter i magen, men nyter hvert et "tak" for da kjenner jeg at det lille nydelige er der - inni meg! ellers har puppene vært litt øm, men det begynner å avta nå.

herlig å bli en del av klubben deres, så godt å tenke på at vi har hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Har en del stikkinger og menssmerter i magen, litt "rar"(ikke vondt) i korsryggen, ømme og fastere:)-bryster, stupetrøtt og i dag er jeg blitt veeeldig kvalm. Synes det er vel tidlig å bli kvalm jeg da, er kun 5 uker i dag og tenker på gru hvor lenge kvalmen skal vare, men jeg er jo blitt gravid og jeg skal ikke klage;)

 

Godt tips mot treg mage: youghurt med linfrø!! funker kjempebra det, men jeg sliter med motsatt etter jeg ble gravid jeg da....noen tips den andre veien kanskje????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...