Gå til innhold

Hvem er ganske nye her inne på 3,trim?


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEG!!!

 

Er 28+1 i dag, termin 4. november. Tror det blir ks, så da er det kanskje under ti uker igjen - hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig ny her. Uke 29, snart 30. Klarer ikke helt å relatere meg til all fødepraten siden det enda er 11-12 uker igjen.. Hvordan har dere andre "nye" det? Jeg skal snart på kafé og møte noen andre BIMere for første gang. Det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, begynner endelig på 3. semester i dag!!! Synes (regner med/håper) også det er litt tidlig å begynne å tenke på fødsel- skyver det foran meg til jeg nærmer meg det noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny her, 28+1 i dag. Har så vidt begynt å gå opp for meg at det ikke er mer enn 12 uker igjen til fødsel.. Skal prøve å vente litt til før jeg tenker for mye på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er idag 30 uker + 1 dag. Det føles stort å ha kommet så langt. Tenk bare 10 uker igjen!! Allikevel har jeg følt meg litt utenfor her på 3. trim fordi det virker som alle er i de siste ukene kun, rett før fødsel. Er liksom ikke klar til å føde riktig enda jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt hva du mener, "alle" diskusjonene her er jo om bringebærkapsel, modning, åpning, slimpropp, tegningsblødning eller "hurra, vannet gikk";)

 

Er mer på skravle egentlig jeg, da jeg ikke er klar for høygravide temaer, hehe..

Går vel i min 33.uke nå tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i 31. uke nå, føles litt som sånn mellomfase... Man vet liksom ikke helt om det føles lenge eller kort til fødsel på en måte... Jeg hopper også over fødetipsene enda, men synes det er knallkjekt å lese fødselshistorier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny her selv,og må slenge meg på det Cc1974 sier.....er nok mest inne på 2 trimester ennå jeg;O)

Men kommer sterkere nå merker jeg!:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig mye her i perioder, og litt mindre i andre perioder.

 

Akkurat nå er det innspurt på jobb, så da blir det litt mindre. Er 37 fullgåtte uker på vei i dag!

 

Magen har ikke sunket ennå og legen min klarer ikke å kjenne hvordan hun ligger... Har planlagt at hun skal komme etter termindatoen så vi rekker å få alt klart... men vi får se om det klaffer som vi ønsker...

 

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ny her jeg også er 29+3 uker idag,

Men begynner å glede meg masse , selv om det er 10 uker igjen , men tiden den går relativt fort synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny. 29 + 3. er mest inne og leser, men lurer av og til litt og..

Venter nr. 2 så veit litt kva det går i. synest tida går greit nok fort og er glad så lenge eg kan jobbe for då går tida vertfall fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei og velkommen hit! jeg må vel innrømme at jeg er her litt for mye enn hva jeg liker:-) hver dag ihvertfall, hvor mange ganger er avhengig av hvs mye jeg har å gjøre eller hva jeg gidder..

 

men er en kjekk side stort sett, med mange koselige jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...