Gå til innhold

noen som kjenner seg igjen??


lavero

Anbefalte innlegg

heisann!! har hatt litt stikkninger i magen,men igår kveld ble det utrolig vondt...au au,gikk heldigvis over,kjenner det litt hele veien...noen som vet når dette gir seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg har også sånn og det hadde jeg i sist sv.sk også, men kan dessverre ikke huske når det ga seg. En fortrenger så raskt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn nå innimellom (og hadde det i forrige svangerskap)... Tror det er livmoren eller noe som strekker seg... har fått det forklart, men har litt dårlig hukommelse. Det er iallefall helt vanlig og du trenger ikke gå rundt å bekymre deg :) Jeg fikk i tillegg litt blødninger hver gang jeg trente og ble kjempestressa... Heldigvis uten grunn. Sluttet å trene og gikk litt turer istedet og har nå verdens deiligste snart to- åring og et nytt lite mirakel i magen min... Vi har mye å glede oss til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey takk takk..har jo hørt at det er vanlig me litt murringer..men di smertebne jeg har hatt et par kvelder nå er mye verre enn menstruasjonssmerter..jaja går vel vekk me tida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn! Jeg går å kjenner på murringer, stikkninger i magen stadig vekk. Noen ganger mer enn andre, men stort sett hele tiden ett eller annet...Er rett og slett forferdelig, særlig siden jeg hadde en sa i juni. Så er nok ekstra sårbar og redd. Men hjelper litt å høre at andre har det likedan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...