Gå til innhold

Angående mellomkjøttet.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en rift, eller bare sår, i mellomkjøttet(fra kanten og litt bak, om dere skjønner). Er begynnt å smøre meg med fødselsforberedende nå. Men det gjør jo vondt når jeg masserer der, og begynner også å blø litt(kommer litt på papir om jeg tørker der liksom). Er redd for at det blir verre å føde med dette, og at jeg iallefall kommer til å revne... Er det i hele tatt noe å gjøre med dette? Vet ikke hvordan såret er kommet, men har hatt det i sikkert ett år eller to.. Bør jeg få legen til å sjekke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har hatt det så lenge og det enda ikke har grodd ville jeg fått legen til å sjekke det ja. Sår som ikke gror er ikke bra og kan i værste fall være tegn på andre sykdommer. Kan jo være det ikke gror fordi det er mye beveglese der og at det ikke får tørke skikkelig m.m.m også, uansett ikke bra. Infeksjonsfaren øker jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synest det er rart at det har vært der så lenge jeg også. Går aldri vekk liksom...:( Har legeskrekk og synest det er helt forferdelig å gå til legen.. Men gjorde jo det på 1. kontroll da... Tok da GU, og alt var bra på de prøvene... Skjønner ikke hva det kan være jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at det rett og slett er en plass hvor det ikke er så lett å få det til å gro, men da kan sikkert legen gjøre noe med det. Kan jo nevne det på neste sjekk og høre hva legen tror.. Ville ihvertfall sjekket det, selv om det ikke er noe trivelig. Liker heller ikke leger og kontroller, særlig ikke slike kontroller:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bør vel få sjekka det... Så slipper jeg å gå og lure på hva det er og kanskje få "fiksa" det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...