Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Hva skal jeg si til henne da? Hun er bare 9 mnd HYLER skikkelig høyt, noe hun har begynt m de siste dagene... begynte idag når vi var ute og handlet også, he he ikke gøy nei! Hun hyyyyler liksom m et lurt smil og ser på meg, så det er nok litt for oppmerksomhet og sånn! Men hjelper verken om jeg overser det, eller sier neeeeeei.... hmmm... andre???
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Tuller og tøyser med mamma ja. Kansje du bør bare smile tilbake og være kjærlig?!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 ja får prøve den metoden og.. he he Lille tullekopp, vil jo ikke at hun skal bli en "skriker"!!! He he
RockMama Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Det har snuppa her begynt med óg Vi prøver å snu oss bort å le vi da, for hun er jo så søt atte.. Regner med det går over, føler hun 'tester' ut nye ting hun kan bruke kroppen sin til hver uke, én grimase om gangen, hehe.. Hvis ikke får vi kjøpe oss hørselvern
Beama Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Hehe.. dette har snuppa på 6 mnd. begynt med også for noen dager siden... sånne skikkelige høye, lyse intense hyl... bare på gøy.. Folk snudde seg etter oss når vi var på senteret i dag... noen ristet tilogmed på hodet... Er noen helt grufulle skrik syntes jeg.. gjør nesten vondt i ørene... Men i det siste har det vært en ny lyd hver uke som hun repeterer hele tiden... Forrige uke var det smatting;) så jeg satser på at når denne uken er over så har hun funnet en ny lyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå