Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Noen som har forslag på hvordan jeg skal holde huset ryddig og rent? Jeg er så utrolig lei husarbeid og klessvask. Noen som kanskje har noen ideer for å gjøre det morsommere?? Og jeg tenker da ikke på vaskehjelp, selv om det hadde vært himmelsk.. Takker for svar!
Sjokoholikern Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hva med å sette på en supergammel cd av f.eks backstreet boys eller spice girls og bare rocke med og synge mens du holder på =) Ellers er det vel veldig lite som gjør husarbeid morsomt... Det hender jeg lar alt flyte en uke, og får sambo til å hjelpe meg en dag. "morsommere" når vi er to, og da blir så mye gjort på så kort tid, deilig å se "ekstreme makeover" i stua vår =)
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 Tusen takk for svar. Har dessverre en samboer som aldri gidder å løfte en finger når det gjelder husarbeid. Men han er ganske flink til andre ting da. Skal prøve å rocke litt til uka da. Gleder meg nesten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå