Gå til innhold

Har gått med rier siden i går, men nå roer de seg! Hjelp!


-Juno-

Anbefalte innlegg

Begynte å få modningsrier i går. De forsvant litt på natten, kom bare innimellom. Men når jeg våknet kl 6, var de der igjen, og regelmessig. Ringte føden da jeg ikke merket liv, de ba meg ta en tur.

Alt var bra med babyen, og hadde da rier hvert 6 minutt. Dro hjem igjen, og nå de siste timene er det ikke noe regelmessig med de, alt fra 6 til 20 min mellom!

De på sykehuset sa det var rier, at jeg måtte bare gå hjem å vente på at de skulle komme oftere og lengre..

 

Hva skal/kan jeg nå gjøre for at de ikke skal forsvinne helt, men komme tilbake? Har gått tur, sovet, og hatt sex.

 

Blir så tappet av energi pga dette, vil at jeg skal komme igang nå!

 

Hjeeelp, noen kloke damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i samme situasjon.... Hadde rier natt til i går, begynte å bli regelms. Reiste til føden, men ingen ting hadde skjedd så jeg fikk reise hjem igjen. Sov resten av natten, og i går hadde riene gitt seg. Har hatt svake rier sporadisk i dag, men ingen ting å skryte av nei... Så det er bare å vente... Skjønner at du er frustrert, det hadde vært godt å komme i gang!!! Vet ikke om det er trøstende ord, men eg er i alle fall i samme situasjon... Har tenkt å ta meg et langt varmt bad før eg legger meg, kanskje det hjelper...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det hjelper å høre at andre er i samme situasjon..! Føler meg ikke så alene da...

Hadde håpet på at jeg kunne komme skikkelig i gang nå, men... :-(

 

Du får ha lykke til, og kos deg med badet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...