Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg her? Jordmor hadde ikke peiling.......


*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10

Anbefalte innlegg

Er i uke 30 no, og de siste ukene + nå har jeg innimellom hatt ett forferdelig press ned mot underlivet og blir lissom skikkelig tung i bekkenet. Spurte jm om dette, men det hadde hun ikke peiling på. Er det normalt? Det sparker jo og danser rundt der inne utenom disse stundene, men det er så fryktelig tungt innimellom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er slik jeg har det også .. er 32/3d . Tror bare det blir slik fordi hode ligger å gnisser mot bekkenet. En del av den laaaaaange modnings prosessen frem mot fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt bekymra her i og med at de tror det blir for tidlig fødsel....magen blir jo steinyung helt nederst, og nesten vondt å gå....

Godt og høre at flere har det likedan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, hatt det siden uke 32, er 37+4 nå hår ikke født enda:=) Er nok ungen som presser hode mot bekkenet, og som nevnt oppforbi modningsprossessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg følte det samme som deg fra uke 33 ca, det er nok det at babyen presser på bekkenet, den skal jo tross alt bevege seg nedover og nedover. Nå er jeg 2,5 uker fra termin, og ingenting har skjedd enda, så tror at det er helt vanlig å kjenne slik:) Rart JM ikke visste ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hatt det sånn siden uke 30, da han snudde seg med hodet ned. Blir trykket mot bakken, og er vanskelig å løfte beina. Er nå i uke 38, og nå kan det være sånn hele dager av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...