Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Har hatt ei pakke Nestle fruktgrøt for 1 åringer stående i 2 uker nå..åpnet pakken i kveld for å lage grøt til jenta,og når jeg klipte opp posen så kom det opp ei levende flue som fløy rett i ansiktet på meg... Den må ha vært nedi grøten helt siden den ble laget,og overlevd nedi der,for posen var helt tett.. Tømte ut hele esken og sendte mannen på butikken etter ei ny pakke...Fy så ekkelt
Gjest Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hæ....!? Seriøst? Æsj!!! Da hadde jeg sendt resten av pakken, med et brev, til Nestle og spurt om hvordan det var mulig.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 Jepp,helt seriøst!! Har tømt ut innholdet,men jeg kan da sende brev/mail og fortelle hva jeg fant i grøtpakka..
Expat Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Var ikke en møll da? Indian meal moth er ikke uvanlig i korn.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2006 Tror ikke det var møll,var akkurat som å se ei flue altså..
Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Hjølpes meg noe så gørr......jeg opplevde nesten det samme her i ferien. fant en levende larve i grøtpakken.den var åpen fra dagen før og det var på hytta.dette var hipp grøten med vanilje......fyyyysssjjj:-( gikk fort i søpla skal jeg love deg og det ble bare pupp den kvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå