Gå til innhold

Avflatet symfysemål


kl:)

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra sykehuset om ktr. time 16/8 pga jeg har avflatet symfysemål. Jordmor hadde sendt henvisning forrige time,uten å si noe til meg om det i det hele tatt...Noen som vet hva de gjør på sykehuset da? Har forresten termin 18/8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.

di måler blogjennomstømmingen på navlestrengen,og tar vekstkontroll på babyen.ser vel ellers om det er en grunn til hvorfor du flater ut.jeg er gjennom det samme,men så langt er alt som det skal.han er bare litt mindre.hvis di finner noe,setter di deg vel i gang siden du er ved termin.som regel er alt ok.kanj jo hende den lille har synket langt ned i bekkenet.at det er derfor sf har flata ut.du skal ikke engste deg.godt jm henviste deg,så får du skjekket det.

lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt engstelig, synes iallfall jm kunne sagt at hun ville henvise meg, hun sa ingenting om at symfysemålet var avflatet i det hele tatt.. Takk for svar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært til ekstra ul pga dette.. sf målet har ikke endret seg fra ca uke 34.. Alt som er nevnt ovenfor ble sjekket og babyen skulle være helt ok og tok til seg det den skulle...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jett om jeg har vært og til tider er bekymra for det samme.var rart hun ikke sa ifra egentlig,men det kan jo være hun bestemte seg for å henvise deg etter at du var hos henne sist.egentlig burde du ta det opp med henne.du skal jo vite sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...